کد خبر : 1787429 | 01 آبان 1400 ساعت 20:42 | 27.5K بازدید | 5 دیدگاه

خشم مورینیو؛ شما در سری‌بی هم نمی‌توانید بازی کنید

کوریره دلو اسپورت صحبت های ژوزه مورینیو به بازیکنانش که همراه با عصبانیت بوده را فاش کرده است.

خشم مورینیو؛ شما در سری‌بی هم نمی‌توانید بازی کنید

به گزارش "ورزش سه"، رم پنجشنبه شب در چارچوب رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا به مصاف تیم نه چندان شناخته شده بودو گلیمت نروژ رفت و نهایتاً با نتیجه عجیب و غریب 6-1 در برابر حریف خود تحقیر شد تا آقای خاص یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ مربیگری خود را تجربه کرده باشد.

 

اما ژوزه مورینیو بعد از شکست عجیب برابر تیم نروژی اعلام کرد که هرگز از عملکرد حریف تحت تاثیر قرار نگرفته چراکه تیم اول بودو از تیم دوم رم قدرتمند تر بوده و همین موضوع باعث رقم خوردن این نتیجه شده است. همچنین مورینیو در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد که رم تیم خوبی دارد اما از ترکیب خوبی برخوردار نیست.

 

 

1656720

 

 

در همین راستا اکنون نشریه کوریره دلو اسپرت مدعی شده که ژوزه مورینیو هم بین دو نیمه و هم بعد از بازی از عملکرد شاگردانش بسیار خشمگین و عصبانی بوده و خطاب به آنها گفته است: "در میان شما کسانی هستند که حتی نمی توانند در همین لیگ نروژ و یا سری بی بازی کنند."

 

گفتنی است رم فردا به مصاف تیم صدرنشین ناپولی خواهد رفت و پیروزی در این مسابقه می تواند تا حدودی جالوروسی را از شوک به وجود آمده خارج کند و مورینیو نیز امیدوار است که تیمش در این بازی واکنش مناسبی از خود نشان دهد.

دیدگاه‌ها