کد خبر : 1787519 | 02 آبان 1400 ساعت 13:55 | 26.1K بازدید | 5 دیدگاه

توماس مولر:

دوست من کیمیچ، لطفا واکسن بزن!

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد همه بازیکنان به زودی در مقابل کرونا واکسینه بشوند.

دوست من کیمیچ، لطفا واکسن بزن!

به گزارش "ورزش سه"، برخی از بازیکنان دنیای فوتبال نیز همانند افراد عادی اعتقادی به تزریق واکسن کرونا نداشته و علیرغم اصرار دولت های مختلف، هنوز به این قاعده جهانی تن نداده اند. جاشوا کیمیچ، هافبک آلمانی بایرن مونیخ دیروز فاش کرد هنوز واکسن کرونا تزریق نکرده، اما ممکن است در آینده نظر خود را تغییر دهد. توماس مولر، مهاجم باتجربه بایرن مونیخ تاکید کرد به نظر جاشوا کیمیچ احترام می گذارد، اما  به نظر می رسد واکسیناسیون بهترین راه حل برای عبور از این بحران خواهد بود.

 

1657354

 

توماس مولر گفت: "به عنوان دوست جاشوا کیمیچ، این یک تصمیم قابل قبول برای من است و هرکسی باید خودش در این رابطه تصمیم بگیرد. اما به عنوان یک هم تیمی و با توجه به این کار به سود همه اعضای تیم خواهد بود و همچنین با تکیه بر نظرات علمی، عقیده من این است که انجام واکسیناسیون برای همه بهتر خواهد بود.

 

من خودم شخصا دوستدار و موافق روند واکسیناسیون هستم و امیدوارم بازیکنانی که هنوز واکسینه نشده اند نظر خود را تغییر دهند. در نهایت همه ما می خواهیم از این دوران شیوع ویروس کرونا عبور کنیم و تا آنجا که من می دانم، واکسیناسیون بهترین راه برای رسیدن به این هدف است. با این وجود ما باید سعی کنیم به تصمیم جاشوا کیمیچ احترام بگذاریم. این یک بحث اخلاقی یا مسئله ای روحی و ذهنی بوده و این تصمیم از نظر انسانی برای من قابل درک است."

دیدگاه‌ها