کد خبر : 1787650 | 02 آبان 1400 ساعت 21:53 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار شهرداری ورامین در گام اول

لیگ والیبال؛ مدافع قهرمانی با برد استارت زد

هفته نخست سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر والیبال با پیروزی شهرداری ورامین و فولاد سیرجان ایرانیان مقابل حریفان به پایان رسید.

لیگ والیبال؛ مدافع قهرمانی با برد استارت زد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه) با هفت دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، ارومیه، اصفهان، آمل، ورامین و یزد پیگیری شد.

 

شهرداری ورامین در نخستین میزبانی خود در لیگ سی‌وپنجم در یک رالی پنج سته از سد هورسان رامسر گذشت.

 

شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری ورامین که فصل گذشته لیگ را با رتبه پنجمی به پایان برده بودند، درنخستین هفته لیگ برتر 1400 با نتیجه سه بر دو و با ثبت امتیاز‌های 25 بر20، 25 بر22 و 15 بر10 در ست‌های اول، چهارم و پنجم از حریف پیشی‌گرفتند.

 

هورسان رامسر تیم نهم لیگ 99 در بازی امروز تنها در ست‌های دوم و سوم موفق به کسب امتیاز‌های 25 بر 22 و 27 بر 25 به سود خود شد تا نخستین شکست را تجربه کند اما یک امتیاز به دست آورد.

 

در آخرین بازی هفته نخست لیگ برتر والیبال که به میزبانی سالن فدراسیون انجام شد،  فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی مقابل آذرباتری ارومیه تیم چهاردهم لیگ گذشته، صف‌آرایی کرد.

 

دو تیم درحالی مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان به دلیل حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا از آمادگی خوبی برای آغاز فصل جدید لیگ برتر برخوردار بودند. قهرمان جام باشگاه‌های آسیا اما به نظر می‌رسد تا حدودی خسته سفر طولانی مدت به تایلند بود. چراکه شاگردان فرهاد نفرزاده در آذرباتری ارومیه بعد از پیروزی در ست‌ اول بازی با نتیجه 25 بر 22، در ست سوم هم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را با ثبت امتیاز 25 بر 20 به سود خود، غافلگیر کردند.

 

درنهایت این فولاد سیرجان بود که با کسب امتیاز‌های 25 بر 20، 25 بر 19 و 15 بر 10 در ست‌های دوم، سوم و پنجم، پیروز میدان شد.

دیدگاه‌ها