کد خبر : 1787682 | 03 آبان 1400 ساعت 01:51 | 10.9K بازدید | 6 دیدگاه

آلگری: این یک امتیاز برای‌مان مهم بود

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از تساوی 1-1 مقابل اینتر، این نتیجه را یک امتیاز خوب در کورس قهرمانی توصیف کرد.

آلگری: این یک امتیاز برای‌مان مهم بود

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار یوونتوسی ها تا ثانیه های پایانی با یک گل از حریف عقب بودند اما گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی، کار را به تساوی کشید.

آلگری در پایان بازی به DAZN گفت:" نمایش ما در نیمه اول خوب بود، در نیمه دوم بهتر هم شدیم. ما چند موقعیت داشتیم که باید بهتر از آن استفاده می کردیم. سپس مقابل اینتر که تیم بسیار خوبی است، رو به جلو بازی کردیم.

نباید فراموش کنیم که اینتر از نظر تکنیکی و فیزیکی تیم خوبی است. بنابراین ما به چنین نمایشی نیاز داشتیم. در ابتدای بازی روی پرسینگ کمی مشکل داشتیم اما این یک مرحله دیگر در پروسه رشد ماست.

 

1657643

 

این امتیاز خوبی بود. با این یک امتیاز در سه امتیاز اینتر ماندیم و این به ما اجازه داد تا به روند نتایج خوب مان ادامه بدهیم. ضمن اینکه فرصت داریم تا پیش از وقفه بازی های ملی، فاصله با تیم های صدر جدول را کاهش بدهیم.

ما در سه هفته ابتدایی 8 امتیاز از 9 امتیاز ممکن را از دست ددیم؛ بنابراین باید از پایه شروع می کردیم. پایه کار ما، سازماندهی است و ساختن یک دفاع مستحکم. باید از ابتدا شروع می کردیم و اکنون اندکی بیشتر رو به جلو حرکت می کنیم و با اعتماد به نفس تر هستیم و هجومی تر هم خواهیم شد."

دیدگاه‌ها