کد خبر : 1787868 | 03 آبان 1400 ساعت 19:59 | 33.9K بازدید | 7 دیدگاه

واکنش پویول به شکست‌ بارسا و حمله به کومان

کارلس پویول، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که بازی ال‌کلاسیکو یک دیدار نزدیک بوده و این تیم شایسته شکست در آن نبوده است.

واکنش پویول به شکست‌ بارسا و حمله به کومان

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حالی شب گذشته در دیداری حساس مقابل رئال مادرید قرار گرفت که رونالد کومان در دو مسابقه قبلی که به عنوان سرمربی هدایت بلوگرانا را در ال‌کلاسیکو برعهده داشت، شکست خورده بود. در واقع سرمربی هلندی امیدوار بود که این طلسم را بشکند اما باز هم این اتفاق رخ نداد و بارسا تحت هدایت کومان یک شکست دیگر را در ال‌کلاسیکو تجربه کرد.

 

با وجود شکست بارسلونا برابر رئال مادرید، اسطوره این تیم یعنی کارلس پویول نسبت به شاگردان رونالد کومان خوشبین است. پویول در این باره گفت: "اگر سرجینیو دست آن موقعیت اول بازی خود را تبدیل به گل می‌کرد شرایط متفاوتی رقم می خورد. انتظارات در بارسلونا همیشه زیاد است اما من خوش‌بین هستم و به این تیم اعتماد دارم. ال‌کلاسیکو یک بازی مساوی بود."

 

 

1657462

 

 

بعد از شکست دیشب بارسلونا مقابل رئال مادرید گزارش شد که رونالد کومان مورد حمله برخی از هواداران بلوگرانا قرار گرفته و حتی بعضی از آنها به اتومبیل این سرمربی هلندی ضربه هم وارد کرده‌اند. پویول در این باره نیز گفت: "شما نمی توانید اجازه دهید که چنین اتفاقی برای کومان رخ داد. این افراد که چنین کارهایی انجام می‌دهند لیاقت ندارند که ما به آنها اهمیت دهیم. امثال آنها پیش از این به اتومبیل من نیز ضربه زده بودند."

 

 

1657592

دیدگاه‌ها