کد خبر : 1787879 | 03 آبان 1400 ساعت 20:35 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد برای سیمئونه؛غیبت چند هفته‌ای ستاره‌فرانسوی

توماس لمار، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، به دلیل مصدومیت چند هفته از میادین دور خواهد بود.

خبر بد برای سیمئونه؛غیبت چند هفته‌ای ستاره‌فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که همه نگاه ها در هفته دهم رقابت‌های لالیگا به بازی حساس بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید بود، در یک مسابقه حساس دیگر اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد در وندا متروپولیتانو به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتا این مسابقه جذاب با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

 

اما در جریان بازی دیشب اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد یک مصدومیت نگران کننده برای ستاره فرانسوی تیم دیه‌گو سیمئونه یعنی توماس لمار رخ داد؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن در آغاز نیمه دوم از زمین مسابقه خارج شود و جای خود را به یانیک کاراسکو بدهد.

 

 

1657944

 

 

در همین راستا باشگاه اتلتیکو مادرید بیانیه ای درباره وضعیت مصدومیت توماس لمار منتشر کرده است. گزارش پزشکی منتشر شده از سوی باشگاه حاکی از آن است که ستاره فرانسوی دچار مصدومیت عضلانی از ناحیه ران شده است. اتلتیکومادرید میزان دقیق دوری این بازیکن را مشخص نکرده اما مدعی شده که توماس لمار چند هفته از میادین دور خواهد بود  و به نظر می‌رسد که او بعد از وقفه بازی های ملی در ماه نوامبر به میادین باز خواهد گشت. به این ترتیب لمار احتمالاً دیدار برابر تیم‌های لوانته، بتیس، لیورپول و والنسیا را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها