کد خبر : 1787971 | 04 آبان 1400 ساعت 09:48 | 39.7K بازدید | 48 دیدگاه

کراوچ

ایستادن رونالدو جلوی دروازه کافی نیست

پیتر کراوچ، مهاجم سابق لیورپول، معتقد است که عملکرد کریستیانو رونالدو در ترکیب منچستریونایتد قانع کننده نبوده است.

ایستادن رونالدو جلوی دروازه کافی نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین یونایتد برابر لیورپول، فشار بر روی این تیم و بازیکنانش بسیار زیاد شده است.

شاگردان کلوپ از دقیقه اول بازی کنترل توپ و میدان را در دست گرفتند و خیلی زود نیز به گل رسیدند تا شرایط برای بازگشت شیاطین سرخ بسیار دشوار شود و در نهایت یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ این باشگاه نیز به ثبت برسد.

سولسشر تصمیم گرفته بود که از کریستیانو رونالدو در ترکیب ثابتش برای این بازی استفاده کند اما این بازیکن پرتغالی نتوانست تاثیر خاصی در زمین داشته باشد و بسیاری از کوتاهی او در انجام پرسینگ تیمی انتقاد کردند.

 

1657661

 

پیتر کراوچ نیز جز افرادی است که باور دارد رونالدو به اندازه کافی در کارهای تیمی مشارکت نمی‌کند و همین موضوع شاید کار را برای سایر بازیکنان نیز دشوار کند. او در این باره به دیلی میل گفت:« این که صرفا جلوی دروازه بایستی دیگر کار مهمی نیست و این یکی از مشکلات اصلی یونایتد در فصل جاری پس از بازگشت کریستیانو رونالدو بوده است. شرایط تغییر کرده است. عصر جدیدی پیش روی ماست، هرچند بخشی از من بدون شک از این بابت ناراحت است.»

کرواچ در ادامه اضافه کرد:« در حال حاضر توقعات از گلزنان در بازی مدرن بسیار زیاد شده است. معمولا برای حضور در این پست باید سریع بود و همکاری مناسبی با وینگرهای هر دو طرف داشت. مهاجم نوک پیش از این دخالت زیادی در کارهای پرسینگ نداشت اما در حال حاضر مهاجمان درخشان افرادی چون محمد صلاح و روبرت فیرمینو هستند.»

یونایتد این هفته باید در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تاتنهام برود  و پیروزی در این بازی می‌تواند تا حدی فشارها بر این تیم را کاهش دهد. هرچند به نظر می‌رسد که شرایط سولسشر روی نیمکت این تیم بسیار متزلزل است و تماس‌هایی با دیگر گزینه‌های جانشینی او برقرار شده است.

دیدگاه‌ها