کد خبر : 1787695 | 03 آبان 1400 ساعت 09:55 | 26K بازدید | 43 دیدگاه

رونالدو: هواداران یونایتد شایسته شرایط بهتری هستند

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، پس از شکست شب گذشته برابر لیورپول از حمایت هواداران این تیم سپاسگزاری کرد.

رونالدو: هواداران یونایتد شایسته شرایط بهتری هستند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لیورپول بود و این بازی در نهایت با نتیجه 0-5 به سود تیم مهمان به پایان رسید تا شاگردان اوله گونار سولسشر یکی از تلخ‌ترین شب‌های خود را در این ورزشگاه سپری کرده باشند.

هت تریک صلاح و دو گل زودهنگام از نبی کیتا و دیوگو ژوتا باعث شد که شاگردان کلوپ پیروزی به یاد ماندنی را به دست آورده باشند و فشارها بر روی سرمربی نروژی یونایتد بیشتر از هر زمان دیگری در طول دوران حضور او روی نیمکت این تیم شود.

 

1657660

 

شیاطین سرخ موفق نشده‌اند در چهار دیدار اخیرشان در رقابت‌های لیگ برتر حتی یک پیروزی به دست آورند و این اتفاق با توجه به خریدهای قابل توجه آنها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باعث انتقادات شدیدی از عملکرد کادر فنی و البته بازیکنان شده است.

رونالدو پس از پایان بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:« گاهی نتیجه آن چیزی نیست که برایش تلاش کرده‌ای. گاهی گل‌های به ثمر رسیده آن چیزی نیست که ما می‌خواهیم. و این به ما و فقط به ما مربوط است چون هیچکس دیگری نباید مقصر شناخته شود. هواداران ما بار دیگر به شکلی باورنکردنی به حمایت همیشگی‌شان ادامه دادند. آنها شایسته شرایط بهتری هستند، بسیار بهتر و این ما هستیم که باید این شرایط را برای آنها فراهم کنیم. زمان انجام این کار همین حالا است!»

یونایتد با قبول این شکست با 14 امتیاز از 9 بازی در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و لیورپول موفق شد خود را 21 امتیازی کرده و فاصله یک امتیازی خود با چلسی صدرنشین را همچنان حفظ کند.

دیدگاه‌ها