کد خبر : 1787991 | 04 آبان 1400 ساعت 11:38 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

هفته دوم لیگ برتر در 7 شهر پیگیری می شود

پیکان-سپاهان؛ نبرد ستاره های والیبال در تهران

تیم‌های بالای جدول لیگ برتر والیبال در هفته دوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها برای تثبیت و ارتقای جایگاه خود به مصاف حریفان خواهند رفت.

پیکان-سپاهان؛ نبرد ستاره های والیبال در تهران

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم لیگ برتر والیبال، جام سردار دل‌ها فردا (چهارشنبه) با برگزاری هفت دیدار به میزبانی مریوان، رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد و یزد پیگیری خواهد شد.


این هفته تیم‌های اول تا پنجم جدول‌ رده‌بندی برای تثبیت و البته ارتقای جایگاه خود برابر حریفان صف‌آرایی خواهند کرد.

 

*پیکان-سپاهان؛ جذاب ترین بازی هفته
در نخستین بازی هفته دوم که به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار می‌شود، دو تیم پیکان و فولاد مبارکه سپاهان به‌عنوان تیم‌های میان جدولی با هم دیدار خواهند کرد. پیکان بعد از پیروزی مقابل سایپا در شهرآورد خودروسازان و قرار گرفتن در رتبه چهارم، این هفته به دنبال کسب دومین پیروزی خود خواهد بود. در طرف مقابل سپاهان که هفته نخست را با پیروزی سه بر یک مقابل تیم تازه لیگ برتری شده مس رفسنجان پشت سرگذاشت، به دنبال کسب سه امتیاز کامل این بازی و صعود از جایگاه پنجمی است. با توجه به حضور تعداد زیادی از ستاره های فعلی و سابق تیم ملی در ترکیب دو تیم، این بازی را می توان جذاب ترین نبرد هفته دانست. 

 

*شهداب-شهرداری ورامین؛ یزدی ها به فکر حفظ صدر
شهداب یزد تیم صدرنشین هفته نخستن لیگ برتر، این هفته در خانه میزبان شهرداری ورامین است. دو تیم هفته نخست را با پیروزی مقابل حریفان پشت سرگذاشتند. شاگردان محمد عمده‌غیاثی در تیم شهداب یزد قطعا در اندیشه حفظ صدرنشینی هستند. این درحالی است که شهرداری ورامین هم به رتبه هفتمی بسنده نخواهد کرد و برای غلبه بر حریف صدرنشین خود برنامه دارد.

 

*پاس گرگان-شهرداری ارومیه؛ میزبان به دنبال شگفتی
در گرگان اما تیم تازه وارد پاس گرگان میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود. شاگردان محمدرضا تندروان در شهرداری ارومیه، لیگ برتر را با برد مقابل راه‌یاب ملل مریوان و قرار گرفتن در جایگاه سومی آغاز کردند و این هفته نیز به دنبال کسب دومین پیروزی و قرار گرفتن در رتبه بهتری هستند. پاس گرگان هم امیدوار است با هدایت امید عقیلی به جایگاهی بهتر از نهمی دست پیدا کند.

 

*فولاد سیرجان-راهیاب ملل مریوان
فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بعد از رالی سخت و پنج سته در هفته اول مقابل آذرباتری ارومیه، این هفته امیداور است در یک تقابل کم افت و خیز‌تر مقابل راه‌یاب ملل مریوان، به دومین برد متوالی خود برسد. این درحالی است که شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب ملل مریوان که بعد از شکست مقابل شهرداری ارومیه در رده دوازدهم قرار گرفتند، تمام توان خود را به کار خواهند بست تا از قعر جدول فاصله بگیرند.

 

1658109

 

برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر به قرار زیر است:

*مریوان؛ سالن 12هزارنفری زاگرس، ساعت 16
راه‌یاب ملل مریوان – فولاد سیرجان ایرانیان

*رفسنجان؛ سالن 9 دی، ساعت 16
مس رفسنجان – آذرباتری ارومیه

*گرگان؛ سالن امام خمینی، ساعت 16
پاس گرگان – شهرداری ارومیه

*تهران؛ خانه والیبال، ساعت 16
پیکان – فولاد مبارکه سپاهان

*رامسر؛ مجموعه ورزشی شهید صدر، ساعت 16
هورسان رامسر – لبنیات هراز آمل 

*گنبد؛ سالن المپیک گنبد کاووس، ساعت 16
شهرداری گنبد – سایپا

*یزد؛ سالن اختصاصی شهداب، ساعت 16
شهداب یزد – شهرداری ورامین

دیدگاه‌ها