کد خبر : 1788030 | 04 آبان 1400 ساعت 17:18 | 20.6K بازدید | 6 دیدگاه

خبری از بدهی 20 میلیون یورویی نیست

صدمین بازی کوتینیو برای بارسا بی‌خطر شد!

فیلیپ کوتینیو فردا برای بارسلونا بازی شماره 100 خود را انجام خواهد داد و شایعات حکایت از این داشتند که بارسا به همین دلیل باید 20 میلیون یورو به لیورپول پرداخت کند.

صدمین بازی کوتینیو برای بارسا بی‌خطر شد!

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو در تابستان سال 2018 با یک حرکت نقل و انتقالاتی 120 + 40 میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست تا یک دوره فوق العاده پنج ساله را در آنفیلد به پایان رسانده باشد. اگرچه ستاره برزیلی در اولین فصل حضور خود با لباس بارسا به مقام قهرمانی لالیگا دست یافت اما با وجود قرار گرفتن زیر سایه بازیکنانی نظیر لیونل مسی و لوئیس سوارز، او نتوانست قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد. 

 

 

1624307

 

 

سرانجام و بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل نسبتاً بد در بارسلونا، کوتینیو در نقل و انتقالات تابستانی 2019 به بایرن مونیخ پیوست. ستاره برزیلی عملکرد نسبتا خوبی را در جمع باواریایی‌ها ارائه داد و موفق شد با این تیم تمام جام های ممکن را درو کند اما در نهایت باشگاه آلمانی اعلام کرد که قرارداد او را دائمی نمی‌کند تا کوتینیو به بلوگرانا بازگردد.

 

 

1658153

 

 

فصل قبل برای کوتینیو کابوس وار بود و به دلیل مصدومیت در بازی برابر ایبار نیم فصل دوم را از دست داد و به تازگی توانسته دوباره در ترکیب براسا قرار بگیرد. او در نیمه دوم بازی برابر رئال وارد میدان شد که در واقع نود و نهمین حضورش در ترکیب بارسلونا بود و اگر فردا برابر رایو به میدان برود، تعداد بازی هایش برای ابی اناری ها به 100 خواهد رسید.

 

 

1636771

 

 

پیش از این منابع انگلیسی و اسپانیایی مدعی شده بودند که اگر کوتینیو به بازی شماره 100 برای بارسا برسد، باشگاه کاتالان طبق بندی در قرارداد باید 20 میلیون یورو به لیورپول پرداخت کند اما موندودپورتیوو قویا این شایعه را رد کرد. این رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرد که پس از پرسش از مسئولان رده بالای بارسلونا و نیز چند منبع معتبر انگلیسی، مطلع شده اند که چنین بندی در قرارداد کوتینیو نیست و بارسا در شرایط بد اقتصادی فعلی زیر دین 20 میلیون یورو نخواهد رفت.

ستاره برزیلی خوشبین است فصل جاری بتواند ارزش هایش را اثبات کند به خصوص که بارسا این روزها از کمبود بازیکن بزرگ و درجه یک رنج می برد.

 

دیدگاه‌ها