کد خبر : 1788036 | 04 آبان 1400 ساعت 16:00 | 45.2K بازدید | 20 دیدگاه

تربیت خانوادگی ندارند، راه حلی برایش نیست

اظهارنظر آتشین کومان علیه تیفوسی‌های بارسا

رونالد کومان معتقد است مواجهه با هواداران خشمگین در پایان ال کلاسیکو یک معضل اجتماعی غیر قابل حل است.

اظهارنظر آتشین کومان علیه تیفوسی‌های بارسا

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پس از شکست در ال کلاسیکو رونالد کومان در نشست خبری بازی برابر رایووایکانو حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

سرمربی هلندی که پس از اتمام ال کلاسیکو و هنگام خروج از ورزشگاه با دسته ای از هواداران معترض و خشمگین روبرو شد و برای وی ایجاد مشکل نیز کردند، از آن اتفاق شوک زده است.

کومان علی رغم باخت بارسا در ال کلاسیکو فعلا خطر اخراج را بالای سر نمی بیند.

 

 

1657112

 

 

او در نشست خبری امروز گفت:« رایو شرایط خوبی در فصل جاری دارد و به وضوح بهتر از قبل بازی می کند. تیمی هجومی هستند و سال قبل در کوپا دل ری نیز برای ما مشکل ساز شدند. فکر می کردیم بازی ساده ای داریم ولی همه چیز پیچیده شد. اگر بازی خودمان را انجام دهیم، شانس پیروزی خواهیم داشت.»

 

مواجهه با هواداران خشمگین:« راه حلی برایش نیست و این یک مشکل اجتماعی است. فرقی نمی کند؛ یا هوادار بارسا بودند یا افرادی که تربیت درست نداشتند. آنها قوانین و ارزش های انسانی را نمی دانند. ما در نوکمپ وقتی با دو گل عقب بودیم هم جو ورزشگاه آرام بود و کسی به کادر فنی فحاشی نمی کرد.

معتقدم نباید خیلی روی این افراد تمرکز کرد. در هر صورت ویدیوی آن اتفاق است و همه چیز به وضوح مشخص بود. به نظر می آید که هدف شان فقط من بودم ولی باید بدانید که برای خیلی از بازیکنان و خانواده شان نیز چنین اتقاقی رخ داده است. شاید چون من مربی هستم، بار مسئولیت شکست را بیش از همه به دوش می کشم ولی قبلا برای کارلس پویول نیز مزاحمت ایجاد کرده اند. این یک معضل اجتماعی است و باید برایش راه حلی پیدا کرد.»

 

 

1657592

 

 

ترس در مواجهه با معترضان:« بله، طبیعتا ترسیدم به خصوص که همسرم نیز در ماشین بود. خیلی ها فیلم می گرفتند، انگار در حال ثبت یک فیلم مستند بودند. حتی یکی از آنها پیراهن آرسنال را به تن داشت. یک لحظه خواستم از ماشین پیاده شوم ولی بعد منصرف شدم. منتظر بودند تا با آنها درگیر شوم و به همین دلیل تصمیم گرفتم واکنشی نشان ندهم.»

 

مصدومان بارسا:« همه نگران مصدومان هستیم. پدری کمی مصدومیتش شدیدتر بود و تصمیم گرفتیم به او زمان بیشتری برای ریکاوری بدهیم. برای دمبله، پدری و آرائوخو زمان دقیق بازگشت معین نکرده ایم. روزانه وضعیت شان را تحت نظر داریم و می دانیم شرایط شان چگونه است.»

 

بازی ندادن به دمبله در صورت تمدید نکردن:« برای ما مهم است که او تمدید کند. بازیکن خوبی است و کیفیت بالایی دارد. هدف تمدید با اوست و مساله دیگر این است که اگر تمدید نکند، باید باشگاه در مورد او بهترین تصمیم را بگیرد. هنوز واکنش باشگاه در صورتی که دمبله تمدید نکند، مشخص نیست و در این مورد حرف نزده ایم.»

 

فکر کردن به استعفا پس از رفتار هواداران معترض:« درست است که آن اتفاق برایم ناراحت کننده بود ولی بارسا جایی است که همیشه دوست داشتم باشم. می خواهم از حضورم در این باشگاه لذت ببرم. مهم نیست یک سال یا هشت سال باشد یا سه ماه دیگر. مشکلی از این بابت ندارم.»

 

 

1657476

 

 

وضعیت آگوئرو:« هنوز توان 90 دقیقه بازی را ندارد ولی می تواند از ابتدا بازی کند یا نیمه دوم به میدان بیاید. شرایطش خیلی بهتر از قبل است.»

 

صحبت های آچلوتی پس از ال کلاسیکو:« چه ببریم و چه ببازیم همیشه روی مربی فشار است و به خصوص در تیم های بزرگ این مساله نمود بیشتری هم دارد. آنچلوتی به عنوان یک مربی بزرگ و باتجربه شرایط مرا درک می کند. او پس از بازی با حرف هایش سعی داشت به من روحیه بدهد و حمایت کند.»

 

 آینده:« الان هم من و هم باشگاه، آسوده خاطرتر از هفته های قبل هستیم. در نهایت همه چیز به نتایج بستگی دارد و این طبیعی است.»

 

آنسو فاتی:« او کمی مصدوم است و فردا تصمیم می گیریم که با تیم به مادرید بیاید یا خیر.»

 

دیدگاه‌ها