کد خبر : 1788043 | 04 آبان 1400 ساعت 15:57 | 47.3K بازدید | 13 دیدگاه

تراکتور – نفت؛ غایب ها به اندازه حاضرها ویژه بودند

برد تراکتور زنوزی را پشیمان کرد (عکس)

تراکتور در شبی که خریدهای جدید خود را برای اولین بار در ترکیب داشت میهمان خود را با سه گل شکست داد.

برد تراکتور زنوزی را پشیمان کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروع لیگ با پنجره بسته در حالی که تراکتور در بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان هم خریدهای جدیدش را به همراه نداشت، نگرانی هواداران تراکتور را به اوج رساند تا اینکه سرانجام پنجره یک روز پس از شکست 4 بر یک مقابل گل گهر باز شد تا خریدهای جدید سرخ پوشان قرارداد خود را ثبت کرده و در بازی هفته دوم مقابل صنعت نفت حضور پیدا کنند. تراکتور بعد از مدت ها با لیست کامل وارد مسابقه شد و توانست با سه گل صنعت نفت را شکست دهد. این بازی چهره های ویژه حاضر و غایبی داشت که در ادامه در موردشان می خوانید:

 

محمدرضا زنوزی؛ غایب پشیمان!
زنوزی بعد از اینکه مالکیت تراکتور را به عهده گرفت، در اوایل کار حضور فعالی در ورزشگاه داشت. این حضور اما رفته رفته کمرنگ شد و در نهایت به صفر رسید. مالک تراکتور که به خاطر فعالیت های اقتصادی اش در کشور ترکیه زندگی می کند، مدت زیادی بود که به ایران سفر نکرده بود و به دنبال آن شرایط حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی های تراکتور را هم نداشت. زنوزی هفته گذشته سرانجام استانبول را به مقصد تبریز ترک کرده و طی روزهای اخیر نیز شاهد حضورش در تمرینات تیم و بازدید از سایر اماکن ورزشی و اقتصادی تحت مالکیتش بودیم.
بعد از باز شدن پنجره و حضور زنوزی در تبریز به نظر می رسید که مالک تراکتور، میهمان ویژه بازی این تیم مقابل صنعت نفت باشد اما صبح روز بازی خبر حضور سرزده زنوزی در سازمان لیگ منتشر شد. به این ترتیب او نتوانست به بازی تراکتور در تبریز برسد؛ پیروزی شیرین با بازی خوب شاگردان کریمی می توانست یک شروع دوباره برای تراکتور و زنوزی باشد و مالک تراکتور قطعا اگر می دانست چنین نتیجه ای رقم خواهد خورد قطعا خود را به هر ترتیبی بود به تبریز می رساند؛ هر چه باشد او مالک یکی از معروف ترین هواپیمایی های کشور است!

 

1633438

 

علیرضا منصوریان؛ به یاد آن شب کذایی!
تراکتور در شرایطی مقابل صنعت نفت قرار گرفت که هدایت این تیم را علیرضا منصوریانی بر عهده داشت که فصل گذشته را روی نیمکت سرخ پوشان تبریز شروع کرده بود. علیرضا منصوریان تنها پس از انجام 5 بازی از سمت خود برکنار شد. منصوریان بعد از تساوی با فولاد در هفته پنجم حکم اخراجش را دریافت کرد و جالب اینجاست که این بازی اولین بازی بود که تراکتور در ورزشگاه شهید سلیمانی از میهمان خود پذیرایی می کرد. تجدید خاطره تلخ این ورزشگاه اما برای منصوریان رقم نخورد چرا که این مربی محروم بود و نمی توانست کنار صنعت نفت باشد. شاگردان علیمنصور در غیاب او پراشتباه ظاهر شدند و با حساب 3-0 مغلوب میزبان خود شدند.

 

1658171

 

 

پیمان بابایی؛ این پیمان نیاز است
پیمان بابایی بعد از به جای گذاشتن آمار گلزنی خود در تیم های سومقایت آذربایجان و ماشین سازی به تراکتور پیوست. او در نیم فصل دوم لیگ بیستم اما نتوانست روند خوب گلزنی خود در تراکتور را تداوم بخشد. بعد از شروع بد فصل جدید، با درخشش پیمان بابایی بود که تراکتور اولین برد فصل را کسب کرد. پیمان که در بازی با صنعت نفت کاملا شبیه به بازیکنی شده بود که هواداران تراکتور انتظارش را دارند، دو گل زد و ستاره تیمش لقب گرفت. این یک اتفاق بسیار خوب برای فیروز کریمی بود که اینک می تواند به داشتن دو مهاجم خطرناک در تیمش امیدوار باشد؛ قطعا اگر عباس زاده همان گلزن فصل قبل باشد، تراکتور می تواند در خط حمله زهردار باشد.

 

1658176

 

خط دفاعی صنعت نفت؛ عجیب بود!
تراکتور در بازی با نفت مزد حملات پرتعداد و برنامه ریزی شده اش را گرفت اما قطعا اشتباهات مرگبار عناصر دفاعی تیم حریف نیز در این گل ها بی تاثیر نبود. هر سه گل تراکتور روی اشتباهات عجیب بازیکنان صنعت نفت به ثمر رسید تا خرمگاه هم در نشست خبری پس از بازی، مدام از اشتباهات فردی بگوید. گل اول تراکتور روی اشتباه رضا یزدان دوست که خارج از محوطه توپ را لو داده و بابایی را صاحب موقعیت تک به تک کرد به ثمر رسید. گل دوم تراکتور در نیمه دوم روی اشتباهی مشابه و عجیب از سوی میثم تهیدست به ثمر رسید تا بابایی نشان دهد به خوبی پی به این ضعف بازیکنان حریف برده است. این پایان اشتباهات مرگبار نفتی ها نبود و در وقت‌های اضافه بازی سامان نریمان جهان از اشتباه احمد گوهری که از محوطه جریمه بیرون آمده و توپ را لو داد، استفاده کرد و اختلاف را به سه گل رساند. به این ترتیب در شرایطی کاملا تعجب برانگیز نفت سه گل با سه اشتباه مسلم دریافت کرد تا هیچ شانسی برای جبران در مسابقه ای نداشته باشد که نیمه دوم آن را با ایجاد چند موقعیت خطرناک، خوب شروع کرده بود.

 

 


بازماندگان؛ امیدوار کننده بودند
تراکتور در پایان لیگ بیستم تعداد زیادی از چهره های شاخص خود را از دست داد تا یکی از پرخروجی ترین باشگاه های لیگ لقب بگیرد. در این میان اما نفراتی هم بودند که در تراکتور ماندنی شدند. ابوالفضل رزاق پور، مدافع جوان سرخ پوشان یکی از این بازیکنان بود که در بازی با نفت درخشید و دو پاس گل داد. محمدرضا اخباری دیگری چهره ای بود که ماندنش در تراکتور بسیار مطلوب هواداران بود؛ او بعد از اینکه در بازی اول 4 گل خورد، مقابل نفت عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست کلین شیت کند. اکبر ایمانی که یکی از چهره های جنجالی تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی بود و با وجود درگیری شدید مجازی با مدیرعامل باشگاه سرانجام ماندنی شد یکی دیگر از خوب های تیمش در بازی با صنعت نفت آبادان بود. سامان نریمان جهان هم که یکی از قدیمی های تراکتور است و فصل گذشته به این تیم برگشت، با گل دقایق پایانی خود نشان داد که هنوز می توان روی او حساب باز کرد؛ سامان در طول بازی هم یکی از بهترین های تیمش بود.

 

1658174

 

1658175

 

1658173

دیدگاه‌ها