کد خبر : 1788161 | 05 آبان 1400 ساعت 09:21 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: از بازیکنانم به خاطر تلاش بسیارشان ممنونم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از پیروزی برابر تورینو از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد.

پیولی: از بازیکنانم به خاطر تلاش بسیارشان ممنونم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم میلان و  تورینو شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این شاگردان پیولی بودند که موفق شدند با تک گل اولیویه ژیرو در این بازی به پیروزی برسند.

این بهترین آغاز میلان در 67 سال اخیر بوده که نمایشی جذاب و تماشایی پس از پیروزی 2-4 برابر بولونیا در روز شنبه را در این بازی ارائه کرد.

پیولی پس از پایان بازی در گفتو با DAZN اظهار داشت:« این چهارمین بازی در 10 روز اخیر بود و با گزینه کمی برای استفاده از بازیکنان دیگر داشتیم. تورینو نیز حریف سختی بود. بازی را به خوبی کنترل کردیم و تورینیو واقعا در پایان بازی تهدیدآمیز ظاهر شد. آنها تمام توان‌شان را به کار گرفته بود تا گلزنی کنند.»

 

1658336

 

با توجه به بحران مصدومیتی که میلان گرفتار آن است، این تیم موفق شده در10 بازی اخیرش در سری آ در 9 بازی به پیروزی برسد، رکوردی که این باشگاه پیش از این یک بار و در فصل 55-1954 به ثبت رسانده بود.

سرمربی روسونری در این باره گفت:« من از این موضوع خبر دارم و بسیار از بازیکنانم سپاسگزار هستم. تورینو در شرایط خوبی بود، فوتبال خوبی بازی کرد و ما کمی در نیمه دوم دفاعی ظاهر شدیم. اگر می‌خواهیم سبک مشخصی از فوتبال را به نمایش بگذاریم باید سختکوشی بسیاری داشته باشیم. تمرین کردن وقتی هر سه روز بازی داری، کار دشواری است اما ما پذیرفتیم که بازی امشب دوئل‌های مختلف در نقاط متفاوت زمین است و در بعضی از آنها پیروز شدیم و  در بعضی دیگر شکست خوردیم.»

میلان با پیروزی در این بازی خانگی موفق شد با کسب 28 امتیاز از 10 بازی به طور موقت در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد تا تکلیف بازی ناپولی مشخص شود که این هفته مقابل بولونیا به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها