کد خبر : 1788166 | 05 آبان 1400 ساعت 10:00 | 5.6K بازدید | 2 دیدگاه

آرتتا: انکتیا بازیکن بسیار خوبی خواهد شد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از پیروزی برابر لیدز به تمجید از بازیکن جوان تیمش پرداخت.

آرتتا: انکتیا بازیکن بسیار خوبی خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرسنال و لیدز شب گذشته در چارچوب رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این شاگردان آرتتا بودند که موفق شدند با دو گل از سد حریف عبور کرده و راهی مرحله بعدی این مسابقات شوند.

گل اول این تیم را کالوم چمبرز تنها 21 ثانیه پس از ورودش به زمین به ثمر رساند و انکتیا نیز 14 دقیقه بعد موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

این دومین حضور این بازیکن 22 ساله در زمین در فصل جاری بود. اولین بازی او در مرحله قبلی همین رقابت‌ها برابر ای اف سی ویمبلدون انجام شده بود.

 

1658342

 

قرارداد انکتیا در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و او که بهترین گلزن تیم ملی انگلیس در تیم ملی زیر 21 سال است، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تلاش کرد به کریستال پالاس بپیوندد اما در نهایت در آرسنال ماندنی شد و به نظر می‌رسد که آرتتا علاقه بسیاری به استفاده از او دارد.

این مربی اسپانیایی پس از پیروزی برابر لیدز گفت:« ایجاد چنین موقعیت‌هایی در زمینه قرارداد بازیکنان بیش از پیش تکرار می‌شود، خصوصا با توجه به شرایطی که پس از شیوع ویروس کرونا به وجود آمده و ما باید  مسائل بسیاری را حل کنیم. من کاملا باور دارم که او بازیکنی بسیار بسیار عالی خواهد شد و امیدوارم که در آرسنال بماند. من خوشحالم که او بازیکن ماست، همیشه از او تمجید کرده‌ام و می‌خواهم انکتیا در تیمم بماند.»

او در ادامه اضافه کرد:« من از تماشای بازی او لذت برم. او کاملا شایستگی حضور در میدان و این گل را داشت. او باید با بازیکنان دیگری که در این پست بازی می‌کنند رقابت کند و البته مشکلات شخصی نیز دارد اما من سعی می‌کنم این موضوعات را کنار بگذارم.»

دیدگاه‌ها