کد خبر : 1788224 | 05 آبان 1400 ساعت 14:53 | 25.2K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

بارسا و پاسخ رد به پیشنهاد بالا برای ستاره هلندی

سیتی و بایرن حاضر بودند تا 70 میلیون یورو برای فرانکی دی یونگ هزینه کنند.

بارسا و پاسخ رد به پیشنهاد بالا برای ستاره هلندی

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ تابستان 2 سال پیش به بارسا پیوست و برای او 86 میلیون یورو نیز هزینه شد. حتی جوزپ ماریا بارتومئو ژانویه 2019 برای امضای قرارداد با او راهی آمستردام شد تا از انتقالش به پی اس جی جلوگیری کند.

 

 

1655208

 

 

دی یونگ در اولین فصل حضورش در بارسا 42 بازی انجام داد، دو گل زد و 4 پاس گل داد. عملکردی متوسط اما بسیاری امیدوار بودند تا در سال دوم و با رونالد کومان روی نیمکت، شرایط بهتری پیدا کند. همینطور هم شد و او در 51 بازی توانست 7 گل بزند و 8 پاس گل نیز بدهد اما فصل جاری برای او بسیار بد و ناامیدکننده شروع شده است.

 

 

1647067

 

 

دی یونگ که این روزها در تلاش بود تا به فرم خوب خود برگردد، به دلیل مصدومیت مدتی به دور از میادین خواهد بود. ستاره هلندی ممکن بود فصل جاری در تیمی غیر از بارسلونا توپ بزند اما باشگاه کاتالان دو پیشنهاد خوب را برای او رد کرد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، در شرایطی که وضعیت اقتصادی بارسا اسفناک است و این باشگاه تا مرز ورشکستگی نیز پیش رفته بود، حاضر نشد پیشنهاد 70 میلیون یورویی سیتی را قبول کند. بایرن نیز حاضر بود رقمی مشابه را برای دی یونگ پرداخت کند اما پاسخ بارسا به باواریایی ها نیز منفی بود.

دی یونگ که سال گذشته قراردادش را تا 2026 تمدید کرد، بند فسخ 400 میلیون یورویی دارد. بارسا با این حرکت خود نشان داد که تا چه اندازه روی این بازیکن حساب می کند.

 

دیدگاه‌ها