کد خبر : 1788349 | 05 آبان 1400 ساعت 23:39 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

آلگری: دیگر هرگز چنین شبی نباید تکرار شود

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس تاکید کرد دیگر نباید دروازه بیانکونری مانند امشب باز شود.

آلگری: دیگر هرگز چنین شبی نباید تکرار شود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دومین شکست خانگی خود را در این فصل مقابل ساسولو متحمل شده و در تورین 1-2 مقابل این تیم شکست خورد. این در حالیست که این تیم در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته و خود را به صدر جدول لیگ ایتالیا نزدیک کرده بود. مکس آلگری در پایان این دیدار از عملکرد تیمش ابراز نارضایتی کرده و مدعی شد در صورتی که شانس پیروزی وجود ندارد، یوونتوس نباید در چنین دیدارهایی شکست را قبول کند.

 

مکس آلگری گفت: "ما باید با سازماندهی بیشتری به خصوص در دقایق پایانی بازی عمل می کردیم. در چنین بازی هایی باید بدانید که اگر نمی توانید برنده شوید، حداقل مغلوب نشوید. ما باید در مورد نحوه مدیریت بازی‌های خودمان بازاندیشی داشته باشیم و نباید دروازه ما روی آن ضد حمله باز می شد. ما چندین موقعیت برای گلزنی داشته و می توانستیم کار را تمام کنیم، اما اگر تیمی فرصت طلب نباشید، همه چیز دشوار تر می شود.

 

1649497

 

صرف نظر از این اتفاقات، ما در پایان مسابقه خیلی عصبی بودیم و این اتفاق نباید تکرار شود. این یک مشکل جسمانی نیست و بیشتر به شرایط ذهنی تیم مربوط می شود. شرایط در بازی امشب به اندازه دیدار مقابل اینتر در روز یکشنبه دشوار نبود، اما ما آرام‌تر بودیم و امشب خیلی عصبی بازی کردیم.

 

البته نباید فراموش کرد ساسولو نیز مهارت‌های فنی بالایی دارد و این تیم در ضدحملات خوب عمل می‌کند. مشکل عملکرد بازیکنان نیست و مسئله بزرگ این تیم مسائل ذهنی است. یوونتوس دیگر هرگز نباید چنین گلی دریافت کند و این اتفاق دیگر نباید در آینده رخ بدهد."

دیدگاه‌ها