کد خبر : 1788442 | 06 آبان 1400 ساعت 15:11 | 86.2K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای کادنا سر

عصبانیت رئال، دیگر او را در ترکیب نخواهیم دید؟

ماریانو دیاز تابستان امسال و پس از مخالفت با انتقال به رایو وایکانو، شدیدا مسئولان رئال را خشمگین کرد.

عصبانیت رئال، دیگر او را در ترکیب نخواهیم دید؟

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای فصل کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید دو بازیکن را در ترکیب قرار نداده است. آندری لونین و ماریانو دو بازیکنی هستند که به دلایل فنی از سوی کارلتو مورد استفاده قرار نگرفته اند ولی یک بازیکن نیز به دلیل مصدومیت شانس حضور در ترکیب را پیدا نکرده است.

 

 

1658774

 

 

ماریانو دیاز که تابستان 2018 و پس از درخشش در لیون به رئال بازگشت و به او پیراهن شماره 7 رونالدو را هم دادند، همواره درگیر مصدومیت ها بوده و هرگز نتوانسته درخشش لازم را نشان دهد. او فصل گذشته مورد اعتماد زیدان قرار نداشت و امسال با کارلتو هم شرایط او تغییر نکرده است.

ماریانو سالانه 4 میلیون یورو خالص دستمزد می گیرد و هنوز دو سال دیگر نیز قرارداد دارد در حالی که رئال در دو تابستان گذشته قصد فروش وی را داشت که با مقاومت روبرو شد. ماریانو دوری از ترکیب و سکونشینی را تحمل می کند چرا که در هیچ باشگاهی به او 4 میلیون یورو دستمزد نمی دهند.

 

 

1658775

 

 

تابستان امسال همه چیز برای انتقال او به رایو وایکانو مهیا شده بود ولی در نهایت خود بازیکن مخالفت کرد تا عصبانیت سران باشگاه از او بیشتر نیز بشود.

طبق ادعای کادنا سر، در رئال دیگر روی او حساب نمی کنند و بعید است در ادامه فصل او را در ترکیب ببینیم. دیروز و در شرایطی که رئال به گلزنی برابر اوساسونا نیاز داشت نیز آنچلوتی ماریانو را به زمین نفرستاد و با ادامه این روند دوری ماریانو از فوتبال طولانی تر نیز خواهد شد. باید دید او بالاخره زمستان قید رئال را می زند یا همچنان به تمرین و دریافت دستمزد بالا ادامه خواهد داد.

 

 

دیدگاه‌ها