کد خبر : 1788497 | 06 آبان 1400 ساعت 21:32 | 95.9K بازدید | 13 دیدگاه

واکنش بازیکنان بارسلونا به اخراج کومان (عکس)

تصمیم مدیران باشگاه بارسلونا برای اخراج رونالد کومان، سرمربی هلندی این تیم، با واکنش ستاره‌های باتجربه این تیم همراه بود.

واکنش بازیکنان بارسلونا به اخراج کومان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فشارها بر کومان در هفته‌های اخیر افزایش پیدا کرده و پس از شکست برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو به اوج رسید.

مدیران بارسلونا در نهایت تصمیم گرفتند پس از شکست 0-1 برابر رایو وایکانو در دیدار چهارشنبه شب که باعث شد این تیم در هفت بازی اخیر تنها دو پیروزی به دست آورده باشد، به کار با این مربی پایان دهند.

آنها در حال حاضر با 15 امتیاز از 10 بازی در رده نهم جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفته و شش امتیاز با تیم رده چهارم که آخرین سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد فاصله دارند.

اخراج کومان با توجه به این شرایط چندان دور از انتظار نبود اما 12 ساعت طول کشید تا اولین بازیکن بارسلونا نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان دهد.

 

1658894

 

نیکو گونزالس، هافبک 19 ساله بارسا، که این فصل 9 بازی در ترکیب این تیم انجام داده و شاید تنها میراث خوب کومان در نوکمپ باشد با انتشار پستی در کنار این مربی هنلدی نوشت:« همیشه در خاطرم خواهد ماند که تو مربی‌ای بودی که برای اولین بار من را به بازی گرفت و رویای بازی در تیم اول را برای من به حقیقت تبدیل کرد.»

 

1658893

 

دومین بازیکنی که این سکوت را شکست، سرخیو بوسکتس، کاپیتان باشگاه، بود. او 16 ساعت پس از اعلام خبر اخراج کومان تنها با انتشار عکسی از خودش در کنار این مربی در جلسه تمرینی در استوری اینستاگرامش نوشت:« برای همه چیز ممونم استاد. در آینده موفق باشی.»

 

1658892

 

بازیکن بعدی جرارد پیکه، کاپیتان دوم باشگاه، بود که عکسی از خودش در کنار کومان در حال جشن گرفتن در صفحه توییترش قرار داده و نوشت:« بازی برای شما باعث افتخار زیادی برای من بوده است. بهترین اتفاقات دنیا را در آینده برای شما آرزو می‌کنم. یک بغل بزرگ استاد.»

سرجی بارخوان به صورت موقت هدایت بارسلونا را برعهده گرفته اما انتظار می‌رود که ژاوی هرناندز به زودی به عنوان جانشین رسمی کومان معرفی شود.

دیدگاه‌ها