کد خبر : 1788552 | 07 آبان 1400 ساعت 13:10 | 22.8K بازدید | 8 دیدگاه

استرلینگ، اولین هدف ژاوی در بارسلونا

ژاوی هرناندز، ستاره سابق بارسلونا، احتمالا به زودی سرمربی این تیم خواهد شد و بازیکنانی را با تقویت بارسا در نظر دارد.

استرلینگ، اولین هدف ژاوی در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان چهارشنبه شب و پس از شکست برابر رایو وایکانو از هدایت بارسلونا برکنار شد و اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی او، ژاوی هرناندز است.

حالا بعضی از رسانه‌ها در حال انتشار فهرست بازیکنان مدنظر این مربی در آستانه پنجره نقل و انتقالات بعدی هستند و جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شده که رحیم استرلینگ جز بازیکنان اصلی در این فهرست است.

استرلینگ در این فصل فرصت زیادی برای حضور در میدان نداشته و همین موضوع باعث شده که آینده‌اش در ورزشگاه اتحاد با تردیدهایی روبرو شود و پیش از این نیز تایید کرده بود که از پیوستن به تیمی دیگر استقبال خواهد کرد.

جذب جک گریلیش 100 میلیون پوندی از استون ویلا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز باعث شده که گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی استرلینگ از این تیم بیش از پیش قوت بگیرد و بارسلونا احتمالا گزینه جدی برای این بازیکن خواهد بود.

 

1654467

 

رومرو همچنین اضافه کرده که ژاوی علاقه زیادی به بازی استرلینگ دارد و شاید او اولین خرید مهم بارسلونا در دوره جدید و جذابی باشد که پیش روی نوکمپ است.

دیلی میل پیش از این خبر داده بود که چندین باشگاه تراز اول اروپایی در حال بررسی شرایط این ملی‌پوش انگلیسی هستند و این بازیکن نیز از تجربه چالشی جدید در خارج از لیگ برتر انگلیس استقبال می‌کند.

قرارداد استرلینگ با منچسترسیتی در پایان فصل 23-2022 به اتمام می‌رسد اما مدیران این باشگاه قصد دارند با فروش این بازیکن پیش از پایان مهلت قراردادش، مبلغ قابل توجهی را دریافت کنند. موضوعی که شاید کار خرید او برای بارسا را با توجه به شرایط بد مالی این باشگاه دشوار کند.

دیدگاه‌ها