کد خبر : 1788639 | 07 آبان 1400 ساعت 19:43 | 4.9K بازدید | 2 دیدگاه

کلانتری: فجر با ترکیب هجومی به میدان می‌رود

اصغر کلانتری، سرمربی فجر سپاسی شیراز، در کنفرانس خبری پیش از بازی خبر از یک ترکیب هجومی برای بازی مقابل نفت آبادان گفت.

کلانتری: فجر با ترکیب هجومی به میدان می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، کلانتری سرمربی فجر در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت، در ابتدای صحبت‌هایش گفت: باید بگویم خیلی خوشحالم که الان خوزستان هستم و شهر مقدس آبادان، شهر مقاومت و حماسه و شهری که با نام تیم ما، شهید سپاسی عجین شده که واقعا شهید سپاسی مثل تمام عزیزانی که در جنگ بودند از کشور دفاع کردند و آرزوی موفقیت و سلامت می‌کنم برای همه عزیزان کشورم، مخصوصا خوزستان و مردم آبادان.

 

سرمربی فجر در مورد این بازی گفت: بازی‌های نفت آبادان و فجر همیشه جزو بازی‌های دیدنی بوده و همیشه، چه وقتی که من سرمربی بودم و چه مربیان عزیز دیگری بودند یک بازی خیلی خوب، تماشاگر پسند و جوانمردانه از آب درآمده و حتما فردا شب هم همین اتفاق خواهد افتاد. مردم استان فارس و مخصوصا آبادان و شیراز همیشه کنار هم بودند و ما دوستان خیلی زیادی را در آبادان داریم. این رفاقت و رقابت باعث یک بازی جوانمردانه می‌شود.

 

کلانتری در مورد دو باخت تیمش توضیح داد: ما از آن دو بازی که انجام دادیم و دو باخت آوردیم، در بازی اول به گواه کارشناسان یک گل آفساید به ما زدند ولی ما اعتراصی نکردیم و در بازی دوم هم مقابل تیم خوب گل گهر سیرجان که به نظرم برای قهرمانی می‌جنگد پایاپای بازی کردیم و در دقیقه نود یک اوت اشتباه گرفته شد و آن اوت به کرنر تبدیل شد و ما گل خوردیم. ما اگر می‌خواستیم جوانمردانه بازی نکنیم آن بازی را نمی‌باختیم و می‌توانستیم خیلی اعتراض کنیم. 

 

او ادامه داد: با وجود دو باخت از تیمم راضی هستم و بچه‌ها تلاش کردند اشتباهات‌شان را کم کنند. فردا صد در صد یک بازی هجومی از فجر می‌بینیم. شک نکنید روی این مسئله که بچه ها با تمام وجود کار می‌کنند و یک ترکیب هجومی و تماشاگر پسند داریم و انشاالله بتوانیم نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم.

 

کلانتری در پایان گفت: من وارد مسایل بودجه‌ای و تیم‌های دیگر نمی‌شوم و فقط از تیم خودم می‌گویم و ممنون هستم از سپاه کشور و استان‌مان که از سال گذشته اجازه ندادند هیچ دغدغه‌ای داشته باشیم. این مطلب مهمی بود و ما وقتی امکانات‌مان سر جایش باشد حتما به موفقیت می‌رسیم.

دیدگاه‌ها