کد خبر : 1788674 | 07 آبان 1400 ساعت 22:47 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

پیولی: پس از بازی با بازیکنان میلان حرف نمی‌زنم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید که مهم‌ترین حرف‌ها را پیش از هر بازی به بازیکنان تیمش می‌زند.

پیولی: پس از بازی با بازیکنان میلان حرف نمی‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، پیولی پس از حضور روی نیمکت میلان موفق شد شرایط این تیم را تغییر داده و روسونری را بار دیگر به جمع مدعیان سری A اضافه کند.

میلان در آخرین بازی فصل 21-2020 برابر آتالانتا نیاز به کسب یک پیروزی داشت تا بتواند بار دیگر پس از هفت سال دوری از رقابت‌های لیگ قهرمانان به این مسابقات برگردد.

پیولی در آستانه دیدار حساس میلان مقابل رم در روز یکشنبه در مصاحبه با DAZN درباره صحبت‌هایش پیش از بازی مهم مقابل آتالانتا گفت:« من در آن سخنرانی درباره هر بازیکن حرفی زدم، درباره کاری که آنها قبل از آن برای کمک به تیم انجام داده بودند. دوندگی‌های بی‌امان کسیه یا پرواز توموری برای گلزنی مقابل یوونتوس. من ویژگی خاصی را درباره هر بازیکن مطرح کردم. پس از آن سخنرانی بود که متوجه شدم بازیکنانم را تحت تاثیر قرار داده‌ام. من این صحبت‌ها را پیش از ترک هتل و حرکت به سمت ورزشگاه با بازیکنانم مطرح کردم.»

 

1648689

 

با این حال پیولی مدعی شده که ترجیح می‌دهد پیش از هر بازی با بازیکنانش صحبت کند و علاقه‌ای به صحبت با آنها پس از پایان بازی ندارد.

این مربی ایتالیایی با لبخند اظهار داشت:« مهم‌ترین حرف‌ها باید پیش از هر بازی مطرح شود، نه پس از بازی. حالا من دیگر پس از بازی حتی یک کلمه هم حرف نمی‌زنم، با توجه به حضور زلاتان ابراهیموویچ من حتی به ندرت وارد رختکن می‌شوم. پس از بازی شاید همه حساس باشند. من ترجیح می‌دهم روز پس از بازی با بازیکنان حرف بزنم.»

میلان روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم سری A ایتالیا به مصاف رم می‌رود. شاگردان پیولی در حال حاضر با 28 امتیاز از 10 بازی در رده دوم جدول قرار دارند. ناپولی با همین تعداد بازی اما با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم صدرنشین است.

دیدگاه‌ها