کد خبر : 1788805 | 08 آبان 1400 ساعت 17:04 | 10.9K بازدید | 3 دیدگاه

محرم به ترکیب برنده دست نمی زند؛

ترکیب سپاهان برابر هوادار اعلام شد

یکی از دیدارهای تعیین کننده روز اول هفته سوم در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

ترکیب سپاهان برابر هوادار اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم رقابت های لیگ برتر امروز با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال سپاهان که صدرنشین رقابت ها به شمار می رود و در دو بازی گذشته موفق به کسب 6 امتیاز، به ثمر رساندن 6 گل و ثبت دو کلین شیت شده است، در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هوادار می شود که رضا عنایتی سرمربی این تیم است.


محرم نویدکیا در این مسابقه تنها یاسین سلمانی را که در اردوی تیم امید حضور دارد، در اختیار ندارد و ترکیب زیر را راهی میدان خواهد کرد:


کریستوفر نت – امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، جلال علی محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.


سپاهان در سال جدید نیز مانند سال گذشته با آرایش 3-3-4 بازی می کند ولی برخلاف بسیاری از بازی های لیگ بیستم که یک هافبک دفاعی در ترکیب طلایی پوشان حضور داشت، در فصل جدید معمولا مسعود ریگی و جلال علی محمدی دو بازیکن جلوی 4 مدافع تیم به شمار می روند و یک خط جلوتر از این دو بازیکن، سروش رفیعی قرار می‌گیرد.


نکته دیگر ترکیب طلایی پوشان در دو بازی گذشته استفاده از سجاد شهباززاده در پست وینگر چپ است که البته با اینکه باعث دوری آقای گل فصل گذشته از چارچوب دروازه شده، سبب نشده تا او در گلزنی ناکام باشد و این بازیکن فرصت ثبت سومین گل خود را در دیدار برابر هوادار پیش رو دارد.


دیدار سپاهان و هوادار از ساعت 18 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود. گفتنی است سپاهان در دو بازی قبلی هم با همین ترکیب وارد زمین شده بود.

دیدگاه‌ها