کد خبر : 1788841 | 08 آبان 1400 ساعت 18:50 | 12.1K بازدید | 3 دیدگاه

اولین گل فجر بعد از 7 سال؛ سوپرگل انتقامی! (عکس)

اولین گل فجر بعد از هفت سال دوری از لیگ برتر امشب به ثمر رسید.

به گزارش ورزش سه، فجرسپاسی شیراز که پایان فصل 93_92 به لیگ دسته یک سقوط کرده و در سال 95 با مربیگری علی‌اصغر کلانتری تا آستانه صعود به لیگ برتر رسید اما با باخت مقابل صنعت نفت در آخرین دیدار لیگ موفق به صعود نشد؛ سرانجام بعد از هفت سال انتظار، فصل گذشته موفق شد جشن صعود به لیگ برتر را برپا کرده و به سطح اول فوتبال ایران برگردد.

 

شاگردان کلانتری شروع خوبی در لیگ نداشتند و با دو شکست به کار خود پایان دادند. آنها ابتدا یک بر صفر مغلوب نساجی در مازندران شدند و سپس در هفته دوم با یک گل از میهمان خود گل گهر در شیراز شکست خوردند.

 

1659338

 

فجر در هفته سوم مقابل صنعت نفتی حضور یافت که مثل این تیم دو بازی نخست خود را با شکست پشت سر گذاشته و هیچ گلی به ثمر نرسانده بود. تقابل این دو تیم با یک گل زیبا برای فجر همراه بود و این تیم توانست اولین گل خود در لیگ برتر را بعد از هفت سال به ثمر برساند؛ با توجه به ناکامی فجر در باز کردن دروازه نساجی و گل گهر این اولین گل شاگردان کلانتری در لیگ بیست و یکم نیز بود.

 

این گل تاریخی برای فجری ها به زیباترین شکل ممکن به ثمر رسید؛ محمد کاظمی در میانه های نیمه دوم با یک شلیک ناگهانی از پشت محوطه جریمه، دروازه نفت را هدف گرفت که فرزین گروسیان عکس العمل مناسبی مقابل آن نداشت و توپ دور از دستان او وارد دروازه شد. جالب اینجاست که اولین گل فجری ها مقابل تیمی به ثمر رسید که در سال 95 مانع از بازگشت آنها به لیگ برتر شده بود.

 

دیدگاه‌ها