کد خبر : 1788857 | 08 آبان 1400 ساعت 19:32 | 16.7K بازدید | 7 دیدگاه

سیتی ۰-۲ پالاس؛ شاهکار ادرسون و خط دفاعی

سیتی در مسابقه ای که عملکرد خط دفاعی و دروازه‌بانش چنگی به دل نزد با دو گل از کریستال‌پالاس شکست خورد.

سیتی ۰-۲ پالاس؛ شاهکار ادرسون و خط دفاعی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان کریستال پالاس بود که در پایان این بازی با نتیجه 2-0 به سود کریستال پالاس خاتمه یافت.

 

بر خلاف انتظار این کریستال پالاس بود که شروع بهتری داشت و توانست در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کند. در دقیقه 6 ویلفرد زاها در مصافی تقریباً تک به تک و با یک ضربه آرام دروازه سیتی را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1659383

 

 

بعد از دریافت گل مطابق انتظار منچسترسیتی بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند موقعیت روی دروازه کریستال پالاس ایجاد کرد که هیچ کدام از آن‌ها نتیجه خاصی در پی نداشت.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد یک شوک بد موقع به شاگردان پپ گواردیولا وارد شد؛ جایی که آیمریک لاپورت به شکل مستقیم از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد تا سیتی با یک یار کم تر به رختکن برود.

 

 

1659385

 

 

در همان ابتدای نیمه دوم منچسترسیتی می‌توانست کار را به تساوی بکشاند. پاس در عرض جک گریلیش به رودری رسید اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه کریستال پالاس به بیرون رفت.

 

در ادامه کریستال‌پالاس توانست گل دوم را هم وارد دروازه منچسترسیتی کند اما تیم میزبان خوش شانس بود که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید و این گل مردود اعلام شد.

 

در دقیقه 60 گابریل ژسوس روی پاس زیبای فیل فودن توانست گل تساوی بخش منچسترسیتی را به ثمر برساند. با این حال صحنه مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد که ستاره برزیلی در موقعیت آفساید قرار داشته است.

 

 

1659381

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد کریستال پالاس موفق شد روی یک ضدحمله گل دوم را هم به ثمر برساند و کار سیتی را یکسره کند. کونور گلگر بعد از همکاری زیبای بازیکنان پالاس ضربه نهایی را به توپ زد تا نتیجه 2-0 شود.

 

در ادامه بازی منچسترسیتی نتوانست کار خاصی انجام دهد تا شاگردان پپ گواردیولا یک شکست غیر منتظره را تجربه کرده باشند و فاصله شان با صدر جدول افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها