کد خبر : 1788929 | 08 آبان 1400 ساعت 21:50 | 33.2K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش PSG به شایعه جذب دو ستاره میلان

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن تاکید کرد مذاکره ای بین این باشگاه با فرانک کسیه، ستاره خط میانی میلان انجام نشده است.

واکنش PSG به شایعه جذب دو ستاره میلان

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی  روسونری با این باشگاه در پایان فصل به اتمام می رسد و به نظر می رسد این بازیکن در تابستان میلان را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند. با وجود مذاکرات طولانی در ماه های اخیر، مدیران باشگاه میلان با این بازیکن هنوز به توافق نرسیده‌اند و از ماه ژانویه، فرانک کسیه می‌تواند با هر باشگاه دیگری توافق کرده و پیش قرارداد هم امضا کند. تا امروز از پاری ‌سن‌ ژرمن، بارسلونا، تاتنهام و لیورپول به عنوان مشتریان اصلی فرانک کسیه نام برده شده، اما لئوناردو مذاکرات پاریس با این بازیکن را رد کرده است.

 

1659512

 

لئوناردو پس از پیروزی 2-1 پاری سن ژرمن مقابل لیل گفت: "ما با هیچ بازیکنی تماس نگرفته ایم و هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه برای فرانک کسیه یا تئو هرناندز وجود نداشته است."

 

تئو هرناندز نیز که در سال های اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب روسونری داشته مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته است، اما بر خلاف فرانک کسیه، به نظر می رسد تئو هرناندز به زودی و تا ژوئن سال 2026 با میلان تمدید کند. میلان تابستان سال گذشته جان لوییجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو، دو بازیکن ارزشمند خود را به صورت رایگان تقدیم پاری سن ژرمن و اینتر کرد و به نظر می رسد چنین سرنوشتی در انتظار یکی از دیگر ستاره های این تیم یعنی فرانک کسیه هم باشد.

دیدگاه‌ها