کد خبر : 1789018 | 09 آبان 1400 ساعت 11:36 | 30.3K بازدید | 14 دیدگاه

هشدار نوید کیا جدی گرفته نشد!

محرم نوید کیا سرمربی تیم سپاهان پیش از شروع فصل به نکته واقعی در مورد تیمش اشاره کرد و خواست با این مصاحبه به شاگردانش پیش از شروع لیگ برتر هشدار داده باشد.

هشدار نوید کیا جدی گرفته نشد! 

به گزارش "ورزش سه"، او گفت تیم سپاهان فصل گذشته بیشتر امتیازات را در بازی هایی از دست داد که حریفان نه تنها مدعی نبودند بلکه جز تیم های نیمه پایین جدول به حساب می آمدند. این اتفاق نزدیک بود در بازی با هوادار برای سپاهان تکرار شود. حریفی که در دو بازی ابتدایی شکست خورده بود. هوادار دراین بازی مقاومت خوبی در برابر حملات سپاهان داشت و حتی حملاتی را هم روی دروازه این تیم طراحی کرد. البته تیم غلامرضا عنایتی در هفته نخست بازی ها و در دیدار با استقلال به خوبی نشان داد که تحت تاثیر نام حریف قرار نخواهد گرفت و دوست دارد در بازی با تیم های بزرگ هم تهاجمی و به قول فوتبالی ها بالا بازی کند. 

 

در فاصله 6 دقیقه مانده به پایان بازی دانیال اسماعیلی فر با خوش اقبالی در شلوغی دروازه هوادار توپ را به گل تبدیل کرد تا سپاهان سه امتیاز این بازی مهم را از دست ندهد و در سه هفته سپری شده از مسابقات 100 درصد امتیازات را کسب کرده باشد. هر چند برتری یک بر صفر در برابر هوادار هم نتیجه خوبی برای سپاهان محسوب نمی شود. سپاهانی ها خیلی زود دوباره به آنچه که محرم نوید کیا گفته بود رسیدند. این که بازی و کسب نتیجه در برابر تیم هایی که مدعی نیستند و در نیمه پایین جدول قراردارند سخت تر است. شاید این اتفاق به این دلیل برای سپاهانی ها رخ می دهد که شاگردان محرم نویدکیا خواسته و ناخواسته در برابر چنین تیم هایی با غرور فوتبال بازی می کنند و یا خود را از پیش برنده می دانند. به یاد داریم فصل گذشته سپاهان در خانه در برابر نفت مسجد سلیمان به نتیجه مساوی دست پیدا کرده بود و در مسجد سلیمان هم در برابر این تیم شکست خورده بود. تصور کنید 4 امتیاز این بازی را به دست آورده بود. آنوقت اتفاقات بهتری در لیگ برتر فصل گذشته برای شاگردان محرم نوید کیا رخ می داد. 

 

سپاهان برای اینکه با چنین مشکلی مواجه نشود باید هشدار محرم نوید کیا را جدی بگیرد و تیم هایی چون هوادار را باید تیم های مدعی فرض کند.

 

1659695

دیدگاه‌ها