کد خبر : 1789146 | 09 آبان 1400 ساعت 20:15 | 45.3K بازدید | 3 دیدگاه

ابهام درباره زمان اضافه شدن جلالی به استقلال

مدافع چپ استقلال همچنان در تمرینات گروهی این تیم غایب است.

ابهام درباره زمان اضافه شدن جلالی به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی مدافع چپ پیشین سایپا اولین خرید استقلال در نقل و انتقالات تابستانی بود. او بعد از حضور در تمرینات استقلال مشخص شد که مصدوم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.


جلالی مجبور شد تن به عمل جراحی بدهد و مدت زیادی دور از تمرینات باشد. این بازیکن از حدود 3 هفته قبل به تمرینات استقلال اضافه شده اما هنوز شرایط حضور در تمرینات گروهی را ندارد.


این مدافع چپ که مجیدی نیز اعتقاد زیادی به بازی اش دارد، هنوز نتوانسته به شرایط جسمانی مناسب برسد و به تمرینات گروهی اضافه شود. از این رو زمان اضافه شدن او به لیست استقلال در مسابقات نیز مشخص نیست.


با این تفاسیر به نظر می‌رسد جلالی بعد از دیدارهای هفته چهارم که لیگ مدتی به خاطر بازی های تیم ملی تعطیل می‌شود، بتواند با تمرینات بدنسازی خودش را به سایر بازیکنان برساند و بعد از این تعطیلی در تمرینات گروهی حاضر باشد و برای استقلال بازی هم بکند.


استقلال در پست پیستون چپ در 3 بازی گذشته از وجود جعفر سلمانی بهره برده که این بازیکن هم عملکرد خوبی داشته و توانسته جواب اعتماد کادرفنی را بدهد. ضمن اینکه آبی ها در این پست متین کریم زاده را نیز در اختیار دارند.

دیدگاه‌ها