کد خبر : 1789182 | 09 آبان 1400 ساعت 23:00 | 12.7K بازدید | 2 دیدگاه

بارسا با یک لشکر غایب در هفته چهارم لیگ قهرمانان

بارسلونا در دیدار حساس برابر دیناموکیف در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا غایبان زیادی خواهد داشت.

بارسا با یک لشکر غایب در هفته چهارم لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این روزها شرایط بسیار دشواری را تجربه می کند. بعد از دو شکست پیاپی برابر رئال مادرید و رایو وایکانو، بالاخره صبر سران باشگاه کاتالانی به پایان رسید و رونالد کومان از هدایت بارسلونا برکنار شد.

 

شواهد حاکی از آن است که ژاوی به زودی هدایت بارسا را برعهده خواهد گرفت اما به نظر می‌رسد که حداقل در دو سه بازی آینده تا پیش از وقفه مسابقات ملی سرجی بارخوان، مربی تیم بی بارسا، هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

 

 

1659629

 

 

اما بارسلونا سه شنبه شب در یک بازی بسیار مهم و حیاتی از سری مسابقات هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا مهمان دیناموکیف اوکراین خواهد بود. دو شکست و تنها یک پیروزی حاصل کار آبی اناری ها در دو مسابقه قبلی در چمپیونزلیگ بوده و در واقع آنها برای صعود محکوم به پیروزی مقابل دیناموکیف هستند.

 

با این حال اوضاع بارسلونا در آستانه دیدار حساس برابر دیناموکیف کمی نگران کننده به نظر می رسد چرا که این تیم چند بازیکن کلیدی خود را برای این بازی در اختیار نخواهد داشت. بارسا با 8 غایب شامل آنسو فاتی، فرانکی دی یونگ، جرارد پیکه، مارتین برایتویت، پدری، رونالد آرائوخو، سرخی روبرتو و سرخیو آگوئرو به مصاف دیناموکیف می رود که قطعاً باعث خواهد شد کار این تیم برای پیروزی بسیار دشوار باشد.

دیدگاه‌ها