کد خبر : 1789261 | 10 آبان 1400 ساعت 11:51 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

آخرین خبر از تبلیغات محیطی و حضور تماشاگران

فصل جدید لیگ برتر با چالش هایی همراه بود. به خصوص که برخی از تیم های مدعی قهرمانی می گویند تبلغیات محیطی باید به آنها واگذار شود.

آخرین خبر از تبلیغات محیطی و حضور تماشاگران 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال اعتراض به سازمان لیگ در خصوص نحوه اجرای تبلیغات محیطی را شروع کرد و حالا تیم هایی دیگری را در این زمینه همراه خود می بیند. از جمله تراکتور. اما در نهایت قرار است چه تصمیمی در این باره گرفته شود؟ سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات در پاسخ به این سوال می گوید:« باشگاه های متقاضی در این مورد با ریاست سازمان لیگ جلساتی داشته و پیگیری‌ها را انجام می‌دهند اگر قرار باشد کار جدیدی اتفاق بیفتد و قرار تجاری جدیدی صورت بگیرد باید منافع همه تیم‌ها در نظر گرفته شود. تبلیغات محیطی برای همه باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یکی است. قطعا درباره تضامین با هم توافقاتی داشتند و اگر این تضامین رد و بدل و توافقات حاصل شود هر چیزی میسر است اما در مورد ریز جزئیات درودگر و بهاروند در جریان هستند.» 

 

اما سوال مهم تر اینکه آیا حضور تماشاگران در فصل جاری بازی ها رخ خواهد داد یا هم چنان بازی ها بدون تماشاگر برگزار خواهد شد؟ مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ به این سوال این چنین پاسخ داد:« ‌به عنوان برگزارکننده مسابقات از حضور تماشاگران در ورزشگاه استقبال می‌کنیم اما سازمانی خارج از فوتبال باید مجوز صادر کند مدیریت بهداشت کشور باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی، روش اجرایی آنها و محدودیت‌ها  را به ما ابلاغ کند. درباره حضور تماشاگران مشکلی نداریم و به دیده منت از آن استقبال می‌کنیم. خیلی دلمان برای طرفداران تنگ شده و آرزو می‌کنیم آنها را در ورزشگاه ببینیم.»

دیدگاه‌ها