کد خبر : 1789276 | 10 آبان 1400 ساعت 12:57 | 10.9K بازدید | 5 دیدگاه

در این شرایط کنار تیم نباشم، بهتر است؛

حدادی‌فر: تصمیمی برای خداحافظی به این شکل ندارم

قاسم حدادی‌فر می‌گوید اگر قرار است مراسمی برای خداحافظی او از فوتبال ترتیب داده بشود، بهتر است در حضور هواداران باشد.

حدادی‌فر: تصمیمی برای خداحافظی به این شکل ندارم 

 

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار ذوب‌آهن و سپاهان، خبرهایی از اصفهان در رابطه با خداحافظی رسمی قاسم حدادی‌فر در دربی اصفهان و تقدیر از این بازیکن شنیده می‌شود. به همین دلیل تماس کوتاهی با بازیکن با تجربه سبزپوشان اصفهانی برقرار کردیم تا در جریان صحت این ماجرا قرار بگیریم.

 

کاپیتان باتجربه ذوب‌آهن که در فصل جدید به دلیل برخی مشکلات در کنار تیم حضور ندارد، در پاسخ به این سوال که آیا مراسمی برای او برای خداحافظی در دربی اصفهان ترتیب داده شده است، اینطور واکنش نشان داد: بله درست است و خیلی خیلی تشکر می کنم از هواداران مسئولان کارخانه و به ویژه آقای یزدخواستی که همیشه به من لطف داشته اند، اما فعلا تصمیمی برای این کار و خداحافظی به این شکل ندارم. دوست دارم اگر قرار است مراسمی هم برای خداحافظی من گرفته شود، در کنار هواداران باشد. باز هم از آنها تشکر می‌کنم بزرگواری کردند و به فکر من بودند. 

 

1657081


او سپس در واکنش بازگشتش به تیم هم اینطور پاسخ داد:  از مسئولان تشکر می‌کنم که طی این مدت دنبال حل شدن کار من بودند، اما تصمیم گرفتم در این شرایط در کنار تیم نباشم. و به نظرم در شرایطی که تیم دارد، این تصمیم بهتری است. از هواداران و لطفی که همیشه نسبت به من داشته‌اند هم تشکر می‌کنم. از آنها می‌خواهم که در این برهه فقط از تیم حمایت کنند، چون درنهایت همه می خواهیم تیم نتیجه بگیرد.


از حدادی‌فر در مورد شرایط ذوب آهن در دو بازی ابتدایی فصل پرسیدیم و او در واکنش به این سوال گفت: امسال تیم خیلی خوبی داریم. دو بازی از تیم را دیده‌ام و مطمئنم تیم موفق می‌شود. باید دست به دست هم بدهیم تا حاشیه درست نشود. امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم رخ بدهد. 


حدادی‌فر در بخش پایان حرف هایش اینطور صحبت کرد: دوست دارم به تصمیمم احترام بگذارند و اجازه بدهند اگر قرار بر تقدیری هم هست در مقابل هواداران این اتفاق بیفتد.


او در پایان ضمن عذرخواهی از برنامه های تلویزیونی بیان کرد: در پایان می‌خواستم از برنامه های فوتبالی اصفهان و تهران عذرخواهی کنم. در این چند وقت با من صحبت کردند و از من برای حضور در برنامه هایشان دعوت کردند، اما به خاطر شرایط تیم و خودم ترجیح دادم تا در این برنامه ها شرکت نکنم، چون تیم در حال حاضر در برهه حساسی قرار دارد و بیش از هر چیزی به آرامش نیاز دارد.

دیدگاه‌ها