کد خبر : 1789343 | 10 آبان 1400 ساعت 18:57 | 12.7K بازدید | 3 دیدگاه

پیروز شدن در یوونتوس آسان نیست؛

آلگری: تلاش یک ماه را پنج روزه هدر دادیم!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل زنیت به اولین هدف این فصل خود برسد.

آلگری: تلاش یک ماه را پنج روزه هدر دادیم!

به گزارش "ورزش سه"، کسب یک برد یا یک تساوی در دیدار فردا شب مقابل زنیت باعث می شود یوونتوس در فاصله با دو بازی باقی مانده تا پایان مرحله گروهی، صعود خود را دور حرفی مسجل سازد. مکس آلگری در نشست خبری پیش از این دیدار به انتقاد از عملکرد تیم خود در یک هفته اخر پرداخته  و مدعی شد بازیکنان یوونتوس باید سکوت کرده و تنها برای بهتر شدن در ادامه فصل تلاش کنند.

 

مکس آلگری گفت: "صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اولین هدف فصل است. رسیدن به این هدف و در ادامه تمرکز روی بازی های سری آ بسیار خوب خواهد بود. همه ما ناامید هستیم، زیرا در پنج روز کاری را که در یک ماه انجام داده بودیم را هدر دادیم. ما باید روی این نتایج فکر کرده و سخت تلاش کنیم.

 

1649989

 

با تمام احترامی که برای تیم های حریف قائلم، 11 گل از این 15 گل را در مقابل تیم هایی که در نیمه دوم جدول هستند دریافت کرده ایم. فردا شب ماتیس دی لیخت و فدریکو کیه زا قادر به بازی کردن هستند، اما مویس کین، متئو دی شیلیو و آرون رمزی نمی توانند در زمین حضور پیدا کنند.

 

مشکل رویکرد تیمی است. شما با برنده شدن در بازی های معمولی می توانید عنوان قهرمانی را به دست آورید و ما تاکنون موفق به انجام این کار نشده ایم. راه حل خیلی خیلی آسان است و باید روی این موارد کار کنیم ما باید ساکت بوده و سخت تلاش کنیم. ما در هر مسابقه ای باید برای کسب پیروزی به میدان برویم.

 

احتمال جدایی از یوونتوس؟ من می خواهم تا آنجا که ممکن است در یوونتوس بمانم. کسب پیروزی در این باشگاه آسان نیست، ما با باشگاه و بازیکنان برای بهتر شدن تلاش می کنیم. ما یک ماه کار و نتایج خوب را تلف کردیم و اکنون هدف این است که از مرحله گروهی صعود کنیم. در ادامه نیز روی دیدار مقابل فیورنتینا تمرکز خواهیم کرد. ما باید عکس العمل نشان داده و فردا یک بازی درخشان انجام دهیم."

دیدگاه‌ها