کد خبر : 1789381 | 10 آبان 1400 ساعت 21:28 | 31.8K بازدید | 6 دیدگاه

شش یوونتوسی مورد غضب آلگری قرار گرفتند

نتایج ضعیف هفته های اخیر یوونتوس باعث عصبانیت مکس آلگری از عملکرد چند بازیکن این تیم شده است.

شش یوونتوسی مورد غضب آلگری قرار گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است که مکس آلگری پس از باخت 2-1 مقابل ورونا، برخورد شدیدی با بازیکنان یوونتوس داشت و این سرمربی ایتالیایی به ویژه از عملکرد شش نفر از اعضای رختکن ابراز ناامیدی کرده است. طبق ادعای گاتزتا دلااسپورت، تیغ تیز انتقادات مکس آلگری بازیکنانی چون آدرین رابیو، دژان کولوسفسکی، رودریگو بنتانکور، آلوارو موراتا، مویس کین و آرتور ملو را نشانه گرفته است.

 

1649987

 

آلگری معتقد است که مهاجمان و هافبک های یوونتوس باید خیلی بیشتر از این تلاش کنند، اما مهاجمان این تیم تا اینجای فصل درخشان ظاهر نشده اند و آلوارو موراتا تنها سه گل زده و مویس کین دو تا. آلگری همچنین از رویکرد مویس کین راضی نیست و همین امر در مورد کولوسفسکی نیز صدق می کند و این وینگر سوئدی نیز مورد انتقاد سرمربی یووه قرار گرفته است. رابیو و بنتانکور نیز در وسط زمین عملکرد ضعیفی داشتند و پاس اشتباه آرتور ملو منجر به گل دوم ورونا شد.

 

در نهایت مکس آلگری تصمیم گرفت تا شنبه شب بازیکنان یوونتوس را در اردو نگه دارد و هیچکس حق رفتن به خانه را در این مدت ندارد. یوونتوس این هفته در ورزشگاه آلیانس ابتدا در لیگ قهرمانان میزبان زنیت و روز سه شنبه پذیرای فیورنتینا است و آلگری از بازیکنان خود خواسته به هر نحوی موفق به کسب سه امتیاز این دو مسابقه بشوند. بیانکونری در حال حاضر تنها با 15 امتیاز در رده نهم جدول سری آ قرار داشته و 16 امتیاز کمتر از ناپولی و میلان صدرنشین دارد.

دیدگاه‌ها