کد خبر : 1789399 | 10 آبان 1400 ساعت 22:24 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

نجفی؛ ضربه ای که اینبار به تور نشست

حسن نجفی زننده گل تک امتیازی و البته ارزشمند نساجی در بازی با گل گهر سیرجان بود.

نجفی؛ ضربه ای که اینبار به تور نشست 

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در هفته های ابتدایی با قرعه سنگینی مواجه شده است و بعد از بازی با پرسپولیس به سیرجان رفت تا با گل گهر بازی کند. در نیمه نخست گل گهر به گل رسید و می رفت که بعد از گل یونس شاکری گل های بعدی را هم به ثمر برساند که سیوهای خوب از سوی علیرضا حقیقی موجب شد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود گل گهر پایان یابد. 

 

در نیمه دوم تعویض های صورت گرفته از سوی کادر فنی نساجی موجب شد تا شرایط تیم مازنی بهتر شود و سرانجام حسن نجفی که در دقیقه 62 به جای رضا جعفری وارد میدان شده بود در دقیقه 71 روی ارسال از جناح راست دروازه تیم گل گهر را باز کرد و درادامه این بازی بدون اتفاق خاصی دنبال شد تا در نهایت امتیازات این بازی بین دو تیم تقسیم شود. 

 

حسن نجفی در بازی با پرسپولیس هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود و می رفت که روی ضربه ایستگاهی دروازه حامد لک را باز کند اما دروازه بان پرسپولیس در آخرین لحظه توپ این بازیکن را از زیر طاق دروازه بیرون کشید تا حسن نجفی در گلزنی روی ضربه ایستگاهی ناکام بماند. نکته جالب اینکه حسن نجفی در میان مدافعان بلند قامت تیم گل گهر در حالی که بازیکن ریز نقشی است با ضربه سر دروازه تیم گل گهر را باز کرد تا نساجی در دومین بازی سخت خود با امتیاز میدان را ترک کند. حسن نجفی فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار نساجی بود که در هفته های اخیر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و در بازی با گل گهر یک بار دیگر تاثیر گذاری خود را به رخ کشید و شاید به همین بهانه در بازی بعدی به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب نساجی قرار بگیرد. 

 

نساجی در بازی بعدی خود شنبه هفته آینده در استادیوم شهدای ساری میزبان تیم صنعت نفت آبادان است.

دیدگاه‌ها