کد خبر : 1789506 | 11 آبان 1400 ساعت 12:55 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

علی‌آبادی: نامزد ریاست کمیته ملی المپیک نمی‌شوم

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک گفت: در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک نامزد نخواهم شد اما به هر کسی که منتخب مجمع شود، کمک خواهم کرد.

علی‌آبادی: نامزد ریاست کمیته ملی المپیک نمی‌شوم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمد علی‌آبادی در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ورزش ایران گفت: تاریخ شفاهی ایران بخشی از سابقه ملت ایران بوده تا ماندگار باشند. مردمان رنج‌کشیده و زحمت کشیده باید نام‌شان بین جوانان زنده باشد.

 

او افزود: ورزش نیاز جوانان ماست و چیزی نیست که بشود از جوانان دریغ کرد. توده مردم از ورزش لذت می‌برند، بنابراین به سرمایه گذاری در منابع، زیرساخت‌ها و قهرمانی نیاز داریم. اگر این امور باهم انجام شود جای رشد خواهیم داشت. جایگاه چهارم یا پنجم بازی‌های آسیایی برای ما خوب نیست و باید به جایگاه سوم برسیم و باید برنامه‌ریزی شود تا در المپیک بین رتبه ۱۲ تا ۱۷ باشیم.

 

رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مورد انتخابات پیش روی این کمیته گفت: برای انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک نامزد نخواهم شد اما به هر کسی منتخب مجمع شود، کمک خواهم کرد.

علی‌آبادی در مورد المپیک توکیو نیز گفت: نتایج المپیک توکیو برای کاروان ورزش ایران خوب بود اما ورزش در این چند سال آن‌طور که باید حمایت نشد. بالاخره ورزش نیاز به هزینه دارد.

دیدگاه‌ها