کد خبر : 1789569 | 11 آبان 1400 ساعت 16:43 | 9K بازدید | 5 دیدگاه

کیه‌ران تریپیر

تریپیر: مساوی نه، لیورپول را در آنفیلد می بریم

مدافع راست اتلتیکو معتقد است فردا شب برابر لیورپول تنها با هدف پیروزی وارد زمین خواهند شد و قادر به تکرار برتری دو سال پیش هستند.

تریپیر: مساوی نه، لیورپول را در آنفیلد می بریم

به گزراش "ورزش سه"، فردا از هفته چهارم لیگ قهرمانان لیورپول میزبان اتلتیکو است. دو هفته پیش قرمزها در مادرید موفق به شکست اتلتیکو شدند و تیم مادریدی فردا به دنبال انتقام است. آخرین مصاف دو تیم در آنفیلد را اتلتیکو مارس 2020 با نتیجه 3-2 برده بود و راهی یک چهارم نهایی شد.

لیورپول با 9 امتیاز صدرنشین است و اتلتیکو با 4 امتیاز در رده دوم گروه قرار دارد.

 

 

1660385

 

 

کیه ران تریپیر بازیکن انگلیسی اتلتیکو در نشست خبری امروز گفت:« درست است که امسال بیش از همیشه دروازه ما باز شده ولی مشکل دفاعی نداریم. بیشترشان از روی نقطه پنالتی بوده و از زمان حضورم در اتلتیکو خط دفاعی منسجم و قدری داشته ایم. معتقدم خیال هواداران باید راحت باشد. برابر لیورپول باید به بهترین شکل ممکن دفاع کرد. شرایط تیم را مطلوب می بینم و فکر می کنم بازی بسیار خوبی هم خواهد شد.»

 

 

1559099

 

 

تریپیر ادامه داد:« هرگز برای تساوی وارد زمین نمی شویم و هدف مان پیروزی است. با ذهنیت برنده وارد زمین خواهیم شد و می خواهیم با لیورپول برای سه امتیاز بجنگیم. باید شخصیت بالای خودمان را نشان دهیم و معتقدم قادر به تکرار پیروزی دو سال قبل هستیم. در تاتنهام که بودم نیز همیشه برای پیروزی مقابل لیورپول قرار می گرفتیم. حالا هم تفاوتی ندارد. بازی در آنفیلد فوق العاده است و هیجان خاصی به هر بازیکنی می دهد.»

 

دیدگاه‌ها