کد خبر : 1789752 | 12 آبان 1400 ساعت 14:20 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

نیمه دوم بهتر از گل گهر شدیم؛

نجفی: خدا را شکر که ساکت را روسفید کردیم

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید تعویض های ساکت الهامی سبب تغییر ریتم بازی شده است.

نجفی: خدا را شکر که ساکت را روسفید کردیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ساکت الهامی بدون امتیاز سیرجان را ترک نکردند و موفق به کسب یک امتیاز مقابل گل گهر شدند. حسن نجفی در این مورد به خبرنگار ما گفت: بازی در کل خوب بود. گل گهر تیمی پر مهره است و هر دو خوب بازی کردند، ولی ما در نیمه دوم بهتر بودیم. در نیمه اول کمی فشار روی بازیکنان ما زیاد بود ولی در نیمه دوم توانستیم با تعویض هایی که آقای الهامی و کادر فنی‌اش انجام دادند گل خورده را جبران کنیم و خوشحالم که توانستم برای تیمم کار کوچکی انجام بدهم.

 


بازیکن نساجی در مورد عملکرد خود اینطور صحبت کرد: سال گذشته دقیقا چنین شرایطی برایم پیش آمد و در در ۳,۴ بازی اول حضور نداشتم و بعد که که درون ترکیب قرار گرفتم تا آخر فصل بازی کردم و امسال  هم شرایط همین طور شده. انشاالله همینطور ادامه بدهم و گل بزنم و پاس گل بدهم زیرا وظیفه من است، از این راه درآمد کسب می‌کنیم که گل بزنیم! دوست دارم عملکرد خودم و تیمم از این هم بهتر شود. در بازی با گل‌گهر آقا ساکت یک تغییر تاکتیکی داده و خدا را شکر توانستیم رو سفیدش کنیم و به همراه بچه ها دل هواداران خونگرم نساجی را شاد کنیم.

 


این بازیکن در مورد عملکرد نساجی و کسب رتبه هفتمی ادامه دارد: از همان روز اولی که آقا ساکت تیم را بست نه تنها به میانه جدول بلکه به رتبه های بالای جدول فکر می‌کردیم و همه به این باور رسیدیم که امسال باید نتایج خوب بگیریم. قرعه ما کمی سخت بود ولی در هر سه بازی هم خوب بودیم. پرسپولیس و گل گهر از تجارب بازیکنانشان استفاده کردند و بازی را بردند و مساوی کردند ولی در هر دو بازی ثابت کردیم که چقدر تیم با کیفیتی هستیم.

 


نجفی در پایان در مورد دیدار بعدی با صنعت نفت آبادان افزود: بازی خیلی سختی داریم و ما شرایط حریف را درک می‌کنیم زیرا دقیقاً سال گذشته درگیرش بودیم و آنها هم می آید که نتیجه بگیرند یا حداقل امتیاز را کسب کنند تا شخصیت تیمی شان حفظ شود. نفت دارای یک کادر قوی است ولی ما هم در شرایط خوبی قرار داریم و در این دیدار محکوم به برد هستیم تا بتوانیم خودمان را در بالای جدول کنیم.

دیدگاه‌ها