کد خبر : 1789759 | 12 آبان 1400 ساعت 14:37 | 18.4K بازدید | 10 دیدگاه

سیف‌الله‌پور: هفته آینده کارگروه تشکیل می‌شود؛

استقلال خواهان دریافت تبلیغات محیطی لیگ

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد هفته آینده درباره مجری تبلیغات لیگ برتر تصمیم‌گیری می‌شود.

استقلال خواهان دریافت تبلیغات محیطی لیگ

به گزارش "ورزش سه"، ایزد سیف‌الله‌پور پس از جلسه مدیران عامل باشگاه‌ها با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی درباره تبلیغات محیطی و صداوسیما داشتیم که جا دارد از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر کنم. دوستان راهکاری دادند و قرار شد کارگروهی از سوی فدراسیون فوتبال و آقای عزیزی خادم تشکیل شود و تاکید شد که از باشگاه‌های خصوصی حمایت بیشتری شود که جا دارد به‌عنوان مدیرعامل یک بخش خصوصی تشکر داشته باشم.

 

او ادامه داد: قرار شد هفته آینده کارگروه تشکیل شود تا اختلافاتی که پیرامون بحث تبلیغات محیطی و اینترنتی و همچنین پخش اینترنتی وجود دارد، برطرف شود و ان‌شاالله  باشگاه‌ها بتوانند امکانات و درآمد بیشتری داشته باشند.

 

مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص درخواست استقلال برای گرفتن تبلیغات محیطی عنوان کرد: آقای آجرلو خواهان در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بود که مخالفان و موافقانی داشتند که قرار شد در هفته آینده با تشکیل کارگروه اگر سازمان لیگ قصد چنین کاری دارد، با یک راهکار ساده‌تری آن را انجام بدهد و اگر استقلال قصد دارد آن را انجام بدهد، با تضمین‌های معتبر انجام شود تا اتفاقات گذشته نیفتد؛ قبلا کارگزاران به تعهدات‌شان با سازمان لیگ عمل نکردند و الان درگیر مسائل حقوقی است که الان هم پولشان را نگرفته‌اند.


سیف‌الله‌پور یادآور شد: ما بخش خصوصی هستیم و فقط ۴ باشگاه لیگ برتری به‌صورت خصوصی اداره می‌شود. نساجی یکی از ۵ تیم پرهوادار لیگ است و حق نساجی بیش از این‌هاست. خوشبختانه آقای عزیزی‌خادم اعلام کردند و در مجمع خواستند تا نگاه ویژه‌تری به باشگاه‌های خصوصی شود. قبلا باشگاه‌های خصوصی بودند که همه عطای کار را به لقای آن سپردند.

 

او تاکید کرد: ما در گذشته یک سری تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ دریافت می‌کردیم، اما قرار شد در هفته آینده جلساتی گذاشته شود و با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر هم دو هفته تعطیل است، به یک جمع‌بندی درست برسیم.

 

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به اینکه مجموع تبلیغات محیطی لیگ بیستم چقدر بوده، ابراز کرد: ما بابت اینکه کل تبلیغات محیطی چقدر بوده اطلاعی نداریم، اما درباره اینکه فدراسیون نسبت به پرداختی برای ما شفاف بوده، مطلع هستیم. امروز به ما اعلام کردند که خواهند گفت کل درآمدهای سازمان لیگ از تبلیغات چقدر بوده است.

 

سیف‌الله‌پور اضافه کرد: آقای بهاروند صحبت‌های خوبی انجام داد و اعلام کرد در گذشته ۷۰-۶۰ میلیارد تومان تبلیغات بوده، اما کارگزاران با وجود گذاشتن وثیقه ۲۵ درصدی، مجموع مبلغ بعدی را پرداخت نکردند، اما امروز گفتند که کل مبلغی که برای تبلیغات بوده را سازمان لیگ دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها