کد خبر : 1789761 | 12 آبان 1400 ساعت 14:51 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای BBC

پاسخ رد به نیوکاسل، امری در ویارئال ماندنی شد

اونای امری با رد پیشنهاد نیوکاسل در ویارئال خواهد ماند.

پاسخ رد به نیوکاسل، امری در ویارئال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"،  نیوکاسل پس از اخراج استیو بروس، در جستجوی یافتن یک سرمربی کاربلد و باتجربه است؛ اخیرا نام فرانک لمپارد و لوسین فاوره پیرامون نیمکت این تیم مطرح شد اما در حقیقت مدیران نیوکاسل گزینه های دیگری را دنبال می کنند.

 

 

1605838

 

 

در حال حاضر نیوکاسل فقط دو گزینه برای سرمربیگری دارد؛ اونای امری سرمربی اسپانیایی ویارئال که فصل گذشته فاتح لیگ اروپا شد گزینه اصلی هدایت نیوکاسل است چرا که او سابقه کار در آرسنال و لیگ برتر انگلیس را دارد و گزینه دیگر نیز ادی هاو سرمربی سابق بورنموث است.

 

شب گذشته و پس از پیروزی ویارئال بر یانگ بویز امری تایید کرد که از نیوکاسل پیشنهاد دارد ولی هرگونه پاسخ مثبت به این باشگاه را رد کرد.

 

 

1660622

 

 

فرناندو رویگ مدیر باشگاه نیز در این رابطه گفت:« مطمئنم که اونای خواهان جدایی از باشگاه ما نیست. او با باشگاه ما قرارداد دارد و قراردادها باید به اتمام برسند. امیدواریم تا بتوانیم او را تا پایان قراردادش در باشگاه خود ببینیم.»

 

ساعاتی پیش بی بی سی ادعا کرد، امری که تا 2023 با ویارئال قرارداد دارد، پیشنهاد نیوکاسل را رد کرده و در ویارئال خواهد ماند. به این ترتیب پرونده انتقال امری به نیوکاسل را باید بسته شده دانست.

 

 

دیدگاه‌ها