کد خبر : 1789807 | 12 آبان 1400 ساعت 17:51 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

فدریکو برناردسکی:

یوونتوس باید همیشه اینگونه باشد

فدریکو برناردسکی، ستاره ایتالیایی یوونتوس معتقد است این تیم همیشه باید مانند دیدار مقابل زنیت بازی کند.

یوونتوس  باید همیشه اینگونه باشد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب با کسب برتری 2-4 مقابل زنیت در فاصله دو هفته مانده به پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق به کسب جواز صعود به دور بعدی شد. فدریکو برناردسکی، وینگر ایتالیایی مدعی شد یوونتوس باید همیشه با این سبک بازی کند و نتایج بیانکونری در لیگ ایتالیا قابل قبول نیست.

 

فدریکو برناردسکی گفت: "رسیدن به دور دوم در فاصله دو بازی مانده به پایان و صعود زودهنگام کار بزرگی است، اما مهمترین چیز این است که بازیکنان یوونتوس خود واقعی شان را نشان دادند. شرایط جسمانی و روحی داشتیم، اما این باید برای یوونتوس همیشگی و طبیعی باشد، نه یک استثنا. در هفت بازی بوده است همان یوونتوس گذشته بوده ایم و در ادامه مرتکب چند اشتباه شدیم، بنابراین باید پیشرفت کنیم.

 

1660704

 

عملکرد یوونتوس در لیگ ایتالیا غیرقابل قبول است و موقعیت ما در جدول لیگ بیانگر تاریخ باشگاه نیست. برای ما مهم بود در مقابل زنیت عملکردی درخششان ارائه داده و دوباره بلند شویم. من خوشحالم که هر سه مهاجم همگی موفق به گلزنی شدند و این باید برای یوونتوس عادی باشد.

 

من به پایان قراردادم در سال 2022 با یوونتوس فکر نکرده و فقط علاقه‌مندم که به ارائه عملکرد خوب خود در ترکیب این تیم ادامه دهم. با قهرمانی در اروپا با لباس ایتالیا، من موفق به گذراندن دوران سختی شده و به این موضوع افتخار هم می کنم. زیرا یک مرد باهوش باید از موقعیت های بد سربلند خارج شده و دوباره بلند شود. چیزی که بیشتر از همه خوشحالم می کند این است که بتوانم به یوونتوس کمک کنم."

دیدگاه‌ها