کد خبر : 1789944 | 13 آبان 1400 ساعت 16:55 | 36K بازدید | 57 دیدگاه

لوئیز ساها:

رونالدو فرازمینی است، فقط تنبل‌ها او را دوست ندارند

ستاره سابق منچستریونایتد که با رونالدو در این تیم هم تیمی بود، معتقد است فوق ستاره پرتغالی موهبتی برای یونایتد محسوب می شود.

رونالدو فرازمینی است، فقط تنبل‌ها او را دوست ندارند

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر کریستیانو رونالدو در فصل تابستان راهی منچستریونایتد نشده بود، تا به حال در چندین مقطع شاهد اخراج اوله گنار سولسشر از این تیم بودیم. در هفته های اخیر هر جا کار شیاطین سرخ گره خورده، شاهد گلزنی کریستیانو رونالدو و نجات سولسشر بوده ایم و سه شنبه شب در مقابل آتالانتا نیز این اتفاق تکرار شد. نماینده ایتالیا دو بار از یونایتد پیش افتاد و بار دوم تا ثانیه های پایانی تیم برتر میدان بود، اما در نهایت کریستیانو رونالدو با ضربه دقیق خود به گوشه دروازه کار را به تساوی کشاند.

رونالدو تا به اینجای فصل برای یونایتد 9 گل زده و یک پاس گل نیز داده است.

 

 

1661000

 

 

لوئیس ساها مهاجم سابق یونایتد در مورد رونالدو گفت:« سولسشر باید بیش از همه از بازگشت رونالدو خوشحال باشد. او یک نعمت بزرگ برای این یونایتد محسوب می شود و یک فرازمینی است. رونالدو می تواند در هر تیم و در هر لیگی بازی کرده و روند گلزنی هایش را بدون توقف ادامه دهد و از این حیث بی همتاست.  شرایط بدنی و کار و تلاشی که به خرج می دهد را هیچ بازیکنی ندارد.»

 

 

 

1661002

 

 

ساها ادامه داد:« هیچ بازیکنی در دنیا نفوذ و تاثیرگذاری رونالدو در یک تیم را ندارد. رابطه ام با او همیشه خوب و ساده بود چون مثل خود او در تمرینات زحمت می کشیدم. اگر هم تیمی رونالدو هستید و از او خوش‌تان نمی آید، قطعا بازیکن تنبلی هستید که از تمرین و تلاش زیادی خوشحال نمی شوید. دفاع کردن مقابل رونالدو غیرممکن است و در هر لحظه از بازی این تصور وجود دارد که می تواند گلزنی کند. اگر قرار به زدن 5 گل در یک بازی باشد، رونالدو توانش را دارد. او یک ماشین گلزنی است.»

 

دیدگاه‌ها