کد خبر : 1789993 | 13 آبان 1400 ساعت 20:27 | 11.9K بازدید | 10 دیدگاه

به تیمم امیدوار هستم؛ 

تارتار: این بازی سخت و سنگین خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به مانند محرم نویدکیا که از تیم همشهری و کیفیتش تمجید کرد، سپاهان را تیمی بسیار منسجم ارزیابی کرد.

تارتار: این بازی سخت و سنگین خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دربی اصفهان برابر سپاهان با اشاره به میزبان بودن تیمش صحبت‌هایش را آغاز کرد: بازی سنگین و سختی برای هر 2 تیم است. با توجه به اینکه ما میزبان هستیم و سپاهان نتایج خوبی را در شروع فصل کسب کرده است و تیم بسیار منسجمی نشان داده است و کار برای هر دو تیم سخت است. تمرینات خوبی انجام دادیم، با توجه به لغو  شدن بازی هفته سوم زمان خوبی برای ریکاوری و اجرای تاکتیک‌های مدنظر داشتیم. به تیم امیدوار هستم. درست است بازی قبلی مقابل استقلال را از دست دادیم، ولی بازی خوبی را نمایش دادیم و می‌توانیم مقابل سپاهان نیز خوب بازی کنیم و امیدوارم با نتیجه همراه باشد.


اولین سوال از مهدی تارتار در رابطه با استحکام خط دفاعی سپاهان پرسیده شد  و اینکه تیم او چه برنامه ای برای باز کردن دروازه حریف دارد. تارتار به این سوال اینطور واکنش نشان داد: تمرینات لازم را برای رسیدن به دروازه سپاهان انجام دادیم. تمرینات را طراحی و اجرا کردیم اما در روز مسابقه بازیکنان باید باتمرکز بالا بازی کنند و هرچقدر اشتباهاتشان کمتر باشد، در نتیجه‌گیری می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم.


سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص مصدومان تیمش گفت: جعفری شرایط خوبی دارد ،با تیم تمرین می‌کند و مشکلی برای بازی ندارد، صدقی تنها مصدوم تیم است که در بازی قبلی آسیب دید.


وی در پایان گفت: امیدوارم بازی خوبی را از هر 2 تیم شاهد باشیم، شهرآورد اصفهان همیشه دیدنی بوده است و امیدوارم فردا بازی خوبی ببینیم، این اتفاق خواهد افتاد زیرا هر 2 تیم از نظر اخلاقی و فنی از تیم‌های خوب لیگ هستند.

دیدگاه‌ها