کد خبر : 1790148 | 14 آبان 1400 ساعت 18:41 | 18.6K بازدید | 30 دیدگاه

گواردیولا: یونایتد با رونالدو تیم بهتری شده است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مدعی شد که احساس خاصی نسبت به دربی منچستر ندارد.

گواردیولا: یونایتد با رونالدو تیم بهتری شده است

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر می‌روند تا دربی منچستر را برگزار کنند.

منچسترسیتی در حال حاضر با 20 امتیاز از 10 بازی پس از چلسی و لیورپول در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته و منچستریونایتد با 17 امتیاز از همین تعداد بازی در رده پنجم ایستاده و سه امتیاز این بازی اهمیت زیادی برای هر دو تیم در کم کردن فاصله‌شان تا صدر جدول دارد.

سیتی بازی گذشته‌اش در لیگ انگلیس را برابر کریستال پالاس واگذار کرد که هدایتش برعهده پاتریک ویرا، بازیکن سابق این تیم است. سرمربی سیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی با یونایتد گفت:« ما 10 بازی انجام دادیم و دو نتیجه بد برابر ساوتهمپتون و کریستال پالاس گرفتیم. در بقیه دیدارها واقعا خوب بازی کردیم. در بازی اول برابر تاتنهام حدود هشت یا 9 غایب داشتیم. در مجموع همیشه حتی وقتی در چندین بازی متوالی پیروز شده‌اید هم می‌توانید پیشرفت کنید. ما سعی می‌کنیم به این روند ادامه دهیم.»

گواردیولا در آستانه این دیدار حساس در پاسخ به این سوال که آیا این دربی اهمیت خاصی مانند حساسیتی که برای هواداران دارد برای او هم دارد پاسخ منفی داده و سعی کرد هیاهوی ایجاد شده در اطراف این بازی را کاهش دهد.

 

1660890

 

این مربی اسپانیایی گفت:« من چنین احساسی ندارم. من بیدار می‌شوم و برای حضور در حباب قرنطینه برای 12 یا 14 ساعت به این مرکز تمرینی می‌آیم و سپس به خانه می‌روم. من به رستوران‌ها یا کافه‌ها نمی‌روم. می‌توانم تصور کنم که این بازی برای هر دو طرف چقدر مهم است. اما من باید در ذهنم خونسرد باشم تا بدانم که باید چه کار کنیم و بهترین تلاش ممکن را به کار بگیریم. البته که این بازی برای بعضی افراد خاص است. البته که برای این شهر خاص است اما در آخر نتیجه یکسان است. این بازی مثل نیمه نهایی یا فینال نیست.»

گواردیولا درباره تهدیدهای هجومی شیاطین سرخ اظهار داشت:« آنها قدرت فیزیکی بالایی دارند. بازیکنان خط حمله آنها توانایی پیروز کردن تیم را دارند و بازیکنان پشت خط دفاعی نیز بسیار دونده هستند، خصوصا وقتی برونو فرناندز صاحب توپ است. آنها همیشه تیمی باکیفیت هستند.»

او در ادامه اضافه کرد:« ما بازی‌های خوبی را در مقابل این تیم انجام دادیم. یکی از بازی‌هایی که مساوی شد کمی خسته‌کننده بود و هر دو تیم ترسیده بودند. آنها در خط حمله بسیار خوب هستند و حالا باز حضور کریستیانو رونالدو بهتر هم شده‌اند. آنها در صد سال اخیر همیشه تیم خوبی بوده‌اند و این فصل نیز در چندین دیدار به پیروزی رسیدند. فصل گذشت هم عملکرد خوبی داشتند. ما به خوبی برای این بازی آماده شده‌ایم.»

سرمربی سیتی همچنین درباره عملکرد تیمش در بازی برابر بروژ گفت:« وقتی تیم گل نمی‌زند باید با خودتان بگویید آرام باش و منتظر بعدی بمان. وقتی تیم گل می‌زند هم باید بگویید آرام باش و منتظر بعدی بمان. ما در فاصله سه روز نیازی به مهاجم نداشتیم اما پس از آن همه معتقد بودند که باید هفت مهاجم بخریم. ما فقط باید آرام باشیم، در زمین حاضر شویم و بازی خودمان را به نمایش بگذاریم.»

دیدگاه‌ها