کد خبر : 1790300 | 15 آبان 1400 ساعت 11:26 | 21.8K بازدید | 6 دیدگاه

کونته و انتظار برای رسیدن پیشنهاد یونایتد تا آخرین لحظه

آنتونیو کونته، سرمربی جدید تاتنهام، علاقه بسیاری به حضور روی نیمکت منچستریونایتد داشته است.

کونته و انتظار برای رسیدن پیشنهاد یونایتد تا آخرین لحظه

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام هفته گذشته تصمیم گرفت که به همکاری با نونو اسپیریتو سانتو خاتمه دهد و کونته را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد.

این در حالی بود که جایگاه اوله گونار سولسشر روی نیمکت یونایتد نیز پس از شکست 0-5 برابر لیورپول متزلزل شده بود و بسیاری در انتظار برکناری این مربی نروژی بودند.

حالا میرر مدعی شده که این سرمربی سابق یوونتوس، چلسی و اینتر تا لحظه آخر منتظر بود تا در صورت اخراج سولسشر و دریافت پیشنهاد از یونایتد، هدایت شیاطین سرخ را برعهده بگیرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا او روی نیمکت تاتنهام بنشیند.

پیش از این بسیاری از منابع نزدیک به باشگاه یونایتد خبر داده بودند که کونته یکی از گزینه‌های اصلی مدیران این باشگاه برای جانشینی سولسشر است.

 

1656229

 

پیش از این دیلی میل نیز خبر داده بود که این باشگاه که پیش از این قراردادی سه ساله را با سولسشر به امضا رسانده بود، در نظر دارد تا شرایط او را در ماه پایانی سال جاری میلادی به طور دقیق مورد بررسی قرار دهد.

با این حال به نظر می‌رسد که سولسشر فعلا سکوی هدایت یونایتد را در دست داشته باشد و نتیجه دیدار امروز برابر سیتی نیز تاثیر بسیاری در سرنوشت این مربی خواهد داشت.

شاگردان سولسشر پس از شکست تحقیرآمیز برابر لیورپول موفق شدند با سه گل تاتنهام را از سر راه بردارند و همین پیروزی باعث اخراج اسپیریتو سانتو و حضور آنتونیو کونته در این باشگاه لندنی شد.

کونته در اولین حضورش روی نیمکت تاتنهام موفق شد پیروزی 2-3 برابر ویتسه آرنهایم در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا به دست آورد و در اولین بازی‌اش در لیگ برتر نیز فردا به مصاف اورتون خواهد رفت.

دیدگاه‌ها