کد خبر : 1790321 | 15 آبان 1400 ساعت 12:10 | 8.7K بازدید | 3 دیدگاه

سبزقباها در بحرانی ترین دوران؛

ماشین سازی، تیمی رهاشده در سراشیبی تند سقوط

ماشین سازی تیم قدیمی تبریزی در آستانه بسته شدن زمان نقل و انتقالات موفق به گشودن پنجره خود نشده و با بازیکنان امید خود به مصاف رقبا می رود تا سه باخت در سه هفته اخیر لیگ یک را تجربه کرده باشد.

ماشین سازی، تیمی رهاشده در سراشیبی تند سقوط

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی تبریز قدیمی ترین تیم شمالغرب کشور پس از کش و قوس های فراوان بالاخره دچار تغییر و تحولات مالکیتی شده و از تحت مدیریت محمدرضا زنوزی درآمد. تغییر مالکیتی که به نظر می رسد خیلی سریع و شتاب زده و بدون تحقیق و پرس و جو انجام شد تا این تیم باقدمت تبریزی را در وضعیتی بسیار بغرنج قرار دهد، وضعیتی که حاصل آن تا به حال باز نشدن پنجره، بازی با بازیکنان امید و سه باخت پیاپی در لیگ یک که دوتای آن در تبریز بوده، شده است.

 

یونس قربانی نامی بود که بعد از محمدرضا زنوزی به عنوان مالک باشگاه سبزپوش تبریزی مطرح شد. استاد دانشگاهی که خیلی پر سر و صدا کار خود را شروع کرد و در اواخر کار ماشین سازی در لیگ برتر که به سقوط منجر شد، بیشتر از کادرفنی و بازیکنان این تیم با رسانه ها صحبت می کرد. قربانی حتی پیش از بازی با پرسپولیس با به راه انداختن جشن رونمایی از پیراهن و خبر انعقاد قرارداد با اسپانسرهای جدید، وعده ساختن ماشینی قدرتمند در فصل بعد و بازگشت هر چه زودتر به لیگ برتر را می داد. او در چندین و چند مصاحبه علیه زنوزی مالک قبلی موضع گرفت و اعتقاد داشت طبق توافق، زنوزی بخشی از موارد مالی را که متعهد شده انجام نداده، موضوعی که بالاخره مصاحبه هوشنگ نصیرزاده و انتشار لیستی از بازیکنان داخلی که زنوزی متعهد به پرداخت قرارداد آن ها شده بود، به اتمام رسید و طبق گفته های نصیرزاده حالا نوبت مالک فعلی بود که با جامه عمل پوشاندن به تعهدات خود و پرداخت پرونده های خارجی، پنجره سبزقباها را باز کند.

 

1661514

 

آقا معلم مالک جدید سبزهای تبریزی که روزی چندین و چند حکم مدیریتی در حوزه های مختلف و گاها عجیب و غریب صادر می کرد، حالا دیگر هیچ خبری از وی نیست. او که خیلی دیر و پس از اعتراضات بی شمار تبریزی ها از خریدهای جدید خود برای تیمش رونمایی کرده بود، پس از ناکامی در پرداخت بدهی های خارجی و تعلل در باز کردن پنجره ای که هنوز هم اتفاق جدیدی در گشایش آن رخ نداده، بازیکنان تازه جذب شده را یکی پس از دیگری از دست می دهد. بازیکنانی که هر چقدر منتظر ماندند خبر جدیدی نشنیدند تا دست به کار شده و با پیوستن به تیمی دیگر در آستانه اتمام فرصت نقل و انتقالات بیرون نمانند. در شرح وضعیت بحرانی ماشین سازی همین جمله بس که سرمربی این تیم علیرضا اکبرپور بعد از شکست سنگین هفته اول مقابل شهرداری همدان در تبریز گفت که بازیکنانش را روز بازی دیده است! بازیکنانی که پس از‌جدایی تقریبا همه نفرات سال قبل و عدم جذب بازیکن جدید، همگی از تیم امید باشگاه و چهره های شناخته نشده هستند و شاید یک یا دو بازیکن بزرگسال در این تیم دیده شود.

 

جناب مالک که خبر از گرفتن وقت برای پرداخت پرونده های خارجی داده بود گویا خبر ندارد که با این روش ها پنجره ای باز نخواهد شد. البته این طور که به نظر می رسد تحرکی هم از وی برای حل موضوع شنیده نمی شود و او می خواهد لاقل تا نیم فصل با این فرمان ادامه دهد. هر چه که هست با اوضاع کنونی تقریبا هیچ کسی در تبریز به بقای ماشین سازی در لیگ یک هم امیدی ندارد. تیمی قدیمی در تبریز که گویا به حال خود رها شده تا سرنوشتی ترسناک و نامعلوم در انتظارش باشد.

حامد حاجی‌ محمدی

دیدگاه‌ها