کد خبر : 1790489 | 15 آبان 1400 ساعت 21:02 | 5.7K بازدید | 3 دیدگاه

پیولی: نتیجه دربی برای قهرمانی تعیین‌کننده نیست

استفانو پیولی سرمربی میلان تاکید کرد که نتیجه دربی نمی تواند رابطه مستقیمی با قهرمانی داشته باشد.

پیولی: نتیجه دربی برای قهرمانی تعیین‌کننده نیست

به گزارش ورزش سه میلان در فصل جاری رقابت‌های سری‌آ نتایج فوق العاده ای که از کرده است. آن ها در 11 مسابقه اخیر خود آمار خیره کننده 10 برد و یک تساوی را به ثبت رسانده اند و تنها با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی در رده دوم قرار دارند؛ روسونری فرداشب در دیداری بسیار حساس به مصاف اینتر خواهد رفت که پیروزی در آن می تواند فاصله شاگردان استفانو پیولی با رقیب همشهری را به 10 امتیاز افزایش دهد.

 

استفانو پیولی در کنفرانس خبری در میلان گفت: "تیم از نظر جسمی و روحی احساس خوبی دارد. ما برای دربی آماده هستیم. ما در هر بازی برای پیروز شدن آماده می‌شویم. فصل تازه شروع شده بنابراین هیچ نتیجه ای مشخص شدن تکلیف نهایی( قهرمانی) تعیین کننده نخواهد بود. این بازی بسیار مهمی برای ما و هواداران ما محسوب می‌شود اما در عین حال نباید خیلی هم به جلو تر نگاه کنیم. باید تمرکز داشته باشیم و در بازی فردا عملکرد خوبی ارائه دهیم."

 

 

1661790

 

 

پیولی درباره اینتر گفت: "این ترم در یکی از عنوان قهرمانی است زیرا آن ها فصل گذشته این کار را انجام دادند و می‌دانند که برای فتح اسکودتو چه چیزهایی لازم است. ما احساس خوبی داریم، اما فصل طولانی است ولی اینتر به وضوح بسیار قوی و محکم است. ما نسبت به آخرین دربی تغییر کرده ایم و اینتر هم همین طور. آنها حالا مربی و بازیکنان متفاوتی دارند اما ما سعی می کنیم برنامه هایمان را عملی کنیم. من انتظار یک بازی تهاجمی را از سوی دو تیم دارم اما در عین حال عملکرد دفاعی نیز اهمیت زیادی خواهد داشت."

 

 

1659955

 

 

پیولی همچنین در تمجید از زلاتان ابراهیموویچ نیز گفت: "زلاتان یک پدیده است و با هر کاری که انجام می دهد این موضوع را اثبات می کند. او احساس خوبی دارد و حالا در شرایط عادی به سر می‌برد. زلاتان مانند هم تیمی هایش بسیار با انگیزه است."

دیدگاه‌ها