کد خبر : 1790575 | 15 آبان 1400 ساعت 20:07 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

وقتی فرزاد حاتمی از کوره در می‌رود (عکس)

مهاجم اسبق سرخابی‌ها در تازه‌ترین انتخاب خود راهی سایپا شده و روز گذشته در جریان بازی تیمش حسابی از کوره در رفت.

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حاتمی مهاجم 35 ساله که در این فصل به عضویت سایپا درآمده، روز گذشته در شرایطی در ترکیب تیمش برابر ویستاتوربین به میدان رفت که تلاش او برای عبور از خط دفاعی حریف بی نتیجه ماند.

 

 

فرزاد حاتمی که در تازه ترین انتخاب خود راهی سایپا شده، در نیمه دوم این دیدار از سوی اخباری به میدان آمد و در تلاش بود با قدرت فیزیکی و قامت بلندش برای مدافعان حریف دردسرساز شود که البته در این راه ناکام ماند و راهی به دروازه ویستاتوربین نیافت. 

 

1661964

 

1661965

 

1661966

 

حاتمی که در جریان این بازی یک کارت زرد دریافت کرده بود، بعد از سوت پایان بازی به ادعای مهرداد خسروی داور مازندرانی این بازی حرکتی انجام داد که مستحق دریافت کارت قرمز بود. کارت قرمز داور به فرزاد حاتمی اما دقایقی جنجالی در استادیوم شهدای شهرقدس شکل داد و بازیکنان و دیگر اعضای سایپا در تلاش بودند تا مهاجم تیم‌شان را کنترل کنند تا اتفاق بدتری رقم نخورد. 

 

حاتمی که به شدت نسبت به دریافت کارت قرمز خود معترض بودند، خطاب به نفراتی که قصد آرام کردن او را داشتند می‌گفت که تنها به دنبال دلیل دریافت این کارت است و از سوی دیگر داور بازی خطاب به روزبه شاه‌علیدوست کاپیتان سایپایی‌ها می‌گفت که او با توجه به نزدیک بودن به ماجرا از دلیل این کارت اطلاع دارد و بهتر است بازیکن تیمش را راهی رختکن کند.

دیدگاه‌ها