کد خبر : 1790737 | 16 آبان 1400 ساعت 21:34 | 23.4K بازدید | 2 دیدگاه

رافائل لئائو:

زلاتان برایم مثل برادر بزرگ‌تر است

رافائل لئائو، ستاره پرتغالی میلان مدعی شد تلاش می کند هر روز نکات جدیدی از زلاتان یاد بگیرد.

زلاتان برایم مثل برادر بزرگ‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان در سن 40 سالگی همچنان در ترکیب روسونری درخشان ظاهر شده و نمایش های فوق العاده ای در این سن و سال نیز از خود ارائه می دهد. رافائل لئائو جوان و پرتغالی که زیر نظر استفانو پیولی تبدیل به یکی از مهره های مهم ترکیب روسونری شده، به تمجید از زلاتان پرداخته و تاکید کرد این ستاره سوئدی رفتاری مانند یک برادر بزرگ تر با او دارد.

 

رافائل لئائو گفت: "زلاتان برای من مانند یک برادر بزرگ تر است. او می‌داند که من می‌توانم با توانایی هایم در ضربه زدن به توپ سرنوشت یک مسابقه را رقم بزنم، اما زلاتان به من تاکید می‌کند که مهم‌ترین مسئله حفظ تمرکز به صورت مداوم است.

 

1662212

 

من هر روز تلاش می کنم چیزهای جدیدی از زلاتان یاد بگیرم. خدا به من استعداد نادری داده است. با این حال باید فداکاری و سخت کوشی را نیز به ویژگی های بازی خود اضافه کنم. شما در فوتبال هرگز به تنهایی بازی نمی کنید، من استعدادی دارم که می توانم آن را پرورش دهم و البته ثابت کرده ام که از توانایی لازم برای کسب موفقیت در لباس میلان برخوردار هستم.

 

استافنو پیولی برای ما مانند یک مرجع است. ما تیم جوانی هستیم، اما پیولی به ما می گوید که از آزادی عمل خود لذت ببریم و البته قدر پیراهن میلان را بدانیم. پائولو مالدینی نیز اسطوره ای است که به زبان ساده صحبت می کند تا به همه کمک کند بهترین عملکرد خود را در ترکیب میلان ارائه دهند."

دیدگاه‌ها