کد خبر : 1790791 | 17 آبان 1400 ساعت 09:16 | 7.5K بازدید | 7 دیدگاه

پیولی: ثابت کردیم تیم قدرتمندی هستیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم دیدار برابر اینتر تمجید کرد.

پیولی: ثابت کردیم تیم قدرتمندی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینتر و میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ ایتالیا به مصاف هم رفتند و این بازی با پنالتی زودهنگام هاکان چالهان اوغلو و گل به خودی استفان دی فرای با تساوی 1-1 به پایان رسید.

هر دو تیم شانس پیروزی در این بازی را داشتند و تاتاروشانو با مهار پنالتی لائوتارو مارتینز به قهرمان این بازی تبدیل شد. ضربه نیکولو بارلا از روی خط برگشت داده شد و شوت الکسیس سیلمیکرز نیز به تیر دروازه برخورد کرد.

پیولی پس از پایان بازی به DAZN گفت:« لیوان برای میلان نیمه پر است. هدف پیروزی بود اما این کار پیچیده شد. این تیم روحیه بالایش را نشان داد و ما در نیمه اول به مشکل خوردیم اما توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم. اینتر تیم قدرتمندی است و ما نشان دادیم که ما هم قدرتمند هستیم. این عملکرد خوبی بود. به میانگین اختلاف سن ترکیب اصلی بین میلان و اینتر نگاه کنید. ما نیاز به زمان برای کسب تجربه داشتیم و حالا می‌توانیم با بهترین تیم‌های ایتالیا رقابت کنیم.»

 

1660880

 

او اضافه کرد:« ممکن است دشواری‌های وجود داشته باشد اما ما بار دیگر امشب جسارتمان را نشان دادیم و هر دو تیم موقعیت‌هایی برای پیروزی داشتند. ما اشتباهات احمقانه‌ای روی پنالتی داشتیم اما ایده‌هایمان را حفظ کردیم تا نتیجه را عوض کنیم. ما به اندازه کافی زلاتان ابراهیموویچ را تغذیه نکردیم اما در عین حال برای تمامی توپ‌ها جنگیدیم و هرگز عقب نکشیدیم. در حمله جسور بودیم اما در دفاع هم خوب ظاهر شدیم. می‌خواستیم بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم. تنها ناپولی و میلان در پنج لیگ معتبر اروپایی شکست نخورده‌اند و این نشان دهنده عملکرد خوب ما است.»

ناپولی نیز روز یکشنبه در بازی برابر هلاس ورونا به تساوی 1-1 رسید تا همچنان هم امتیاز با میلان و به واسطه تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها