کد خبر : 1790854 | 17 آبان 1400 ساعت 13:13 | 32.1K بازدید | 10 دیدگاه

بازگشت بهنام برزای به پست تخصصی؛

دلیل جذب احمد موسوی توسط گل گهر

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان توضیحاتی در مورد جذب مدافع راست سابق استقلال ارائه کرد.

دلیل جذب احمد موسوی توسط گل گهر

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه گل گهر در خصوص تقابل هفته گذشته این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و راه‌های نفوذ و حمله این تیم را بسته بودیم. می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم ولی بی‌دقتی بازیکنان در کنار اشتباهات داوری باعث شد به چیزی که استحقاقش را داشتیم نرسیم و بازی مساوی تمام شود.


وی در مورد برنامه تمرینی گل گهر در تعطیلات لیگ گفت: ما به بازیکنان چند روز استراحت دادیم و از روز سه شنبه دور جدید تمرینات شروع می‌شود و طبق برنامه کادرفنی آماده‌سازی بازیکنان را در مدت تعطیلی مسابقات پیش خواهیم برد.


سرآسیایی در مورد جذب احمد موسوی در ساعات پایانی نقل و انتقالات گفت: موسوی بازیکن با کیفیتی است و پیش از این هم در گل گهر حضور داشته و با جو و فضای اینجا آشناست. ما در پست تخصصی دفاع راست کمبود بازیکن داشتیم و دو بازیکنی که در این پست استفاده می‌کردیم غیر تخصصی بودند. بهنام برزای که وینگر و مهاجم است و فصل گذشته برای اولین بار آقای قلعه‌نویی در پست دفاع راست او را بازی داد که البته برزای مهره موثری بود و مهدی تیکدری هم وقتی دفاع راست بازی می‌کند از توان هجومی تیم کاسته می‌شود، او یکی از بهترین وینگرهای ایران است و استفاده از او در دفاع راست باعث می‌شود توانایی‌هایش دیده نشود و با آمدن موسوی؛ تیکدری در پست اصلی اش بازی می‌کند. ما در پست دفاع راست تخصصی فقط محمد آقاجانپور را داشتیم و حالا با جذب احمد موسوی در این پست هم دو بازیکن در اختیار داریم و برزای و تیکدری از این به بعد در پست اصلی خودشان استفاده خواهند شد.

دیدگاه‌ها