کد خبر : 1791135 | 18 آبان 1400 ساعت 19:53 | 20.5K بازدید | 5 دیدگاه

ویکتور فونت:

ژاوی؟ خوشحالم ایده‌های ما با ماه‌ها تاخیر اجرا شد

ویکتور فونت که یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا بود انتخاب ژاوی به عنوان سرمربی این تیم را اقدام خوبی می‌داند.

ژاوی؟ خوشحالم ایده‌های ما با ماه‌ها تاخیر اجرا شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو نتیجه ناامیدکننده طی چند روز یعنی باخت به رئال مادرید و رایووایکانو بود که بالاخره صبر سران باشگاه کاتالانی به اتمام رسید و رونالد کومان از هدایت بارسا برکنار شد. قابل پیش بینی بود که بعد از این اتفاق ژاوی هرناندز از بیشترین شانس برای هدایت بلوگرانا برخوردار باشد. در واقع بعد از اخراج کومان سران بارسا بلافاصله با باشگاه قطری وارد مذاکره شده و نهایتاً چند روز پیش رسماً ژاوی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند.

 

ویکتور فونت که یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا بود و رقابت را به خوان لاپورتا واگذار کرد، درباره انتخاب ژاوی می‌گوید: "اگر من در انتخابات برنده می‌شدم ژاوی در تابستان می آمد. با این حال بسیار خوشحال هستم که می بینم ایده ما با چند ماه تاخیر اجرا شد. روز بسیار هیجان انگیزی بود. همچنین خود ژاوی نیز بسیار هیجان زده است. او می‌تواند همبستگی ایجاد کند و از طرف دیگر ایده های روشنی دارد. هر هفته ای که بدون سرمربیگری ژاوی می‌گذشت، ما زمان را از دست می دادیم. "

 

 

1662739

 

 

فونت درباره کش و قوس‌هایی که پیرامون حضور ژاوی در بارسا وجود داشت نیز گفت: "در روزهای گذشته با ژاوی در تماس بودم و فکر می‌کنم که آمدن او بسیار ضروری بود. با این حال ما ضربه خوردیم چراکه می‌دانیم قطری‌ها چگونه رفتار می کنند. شرایط سخت بوده است و آنها طوری که وعده داده بودند شرایط خروج ژاوی را تسهیل نکردند. در واقع هیچ کس قطری ها را نمی تواند با غرور شکست دهد."

دیدگاه‌ها